بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

ریمل چیست و انواع مختلف ریمل


ریمل یکی از محبوبترین ابزار زیبایی چشم



ریمل چشم، یکی از محبوب‌ترین و متداول ترین ابزار زیبایی چشم می‌باشد که استفاده از آن آسان است، و بلافاصله اثر قابل توجهی می گذارد. ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و چشم شما را زیباتر می کند و با تفکیک مژها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد.


 


ریمل ها بر اساس نوع و رنگ ماده و برس انواع مختلفی دارند که هریک کاربرد و تاثیر متفاوت نیز بر مژه‌ها دارد. شما باید با توجه نوع و رنگ چهره ،چشم و مژه‌های خود‌ و همچنین کاربردی که از یک ریمل انتظار دارید ریملتان را انتخاب کنید.

انواع ریمل ها بر اساس نوع کاربرد

• ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)


باعث پرپشت نشان دادن مژه‌ها می‌شود.آنها معمولا فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که باعث می شود مژه های شما پرتر بنظر برسد.


 


و برای خانم‌هایی که مژه‌هایشان نازک و یا با حجم کم و فواصل زیاد است مناسب می‌باشد.


ریمل های حجم دهنده برسی تپل و ضخیم دارند و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را در تمام جهت های مژه می نشانند.


 


• ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara )


ریمل بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده ای مانند الیاف دارد که می توانند خودشان را به مژه های شما بچسبانند تا مژه ها ظاهر بلندتری پیدا کنند. آنها فرمولی دارند که می توانید بدون تجمع ریمل روی مژه ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید. این نوع ریمل برای مژه‌هایی با حجم کافی اما کوتاه مناسب است. 


 


• ریمل فر کننده


این نوع ریمل به مژه ها شکل می دهد و مژه ها را به سمت بالا حالت می‌دهند. ریمل های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه ها بطور موقت کمک کنند. باید بیشترین مقدار ریمل فر کننده را به ریشه ی مژه ها بزنید تا شکل بگیرند. ریمل فر کننده برای خانم هایی که مژه‌هایی صاف و بدون حالت دارند گزینه مناسبی است.


 


• ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)


این ریمل‌ها در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و باعث سیاهی اطاف چشم نمی‌شود. ریمل‌های ضدآب حاوی موم و روغن های معدنی هستند. اگر زیاد عرق کردن می‌کنید و دارای پوستی چرب هستید و یا اهل گریه کردن و رفتن به استخر با آرایش هستید، پس حتما از ریمل های ضدآب استفاده کنید تا زیر چشمانتان به حاله ای سیاه رنگ تبدیل نشود.


 


• ریمل های تقویتی


این نوع ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن دارای موادی هستند که برای تقویت مژه و پرشدن یا بلند شدن مژه به طور طبیعی نیز مفید هستند.


 


• ریمل فیبری (Fiber Mascara)


ریمل های فیبری در هنگام حرکت، با مژه هایتان درگیر می شوند و همه ی اطراف آن را می پوشانند.

• ریمل جدا کننده ی مژه


این محصول همه کاره، که حجم دهنده و ضخیم کننده است، معمولا به صورت ضد آب عرضه می شود. با توجه به غلظت و بافت آن، این ریمل به طور مساوی روی مژه ها پخش می شود، هر مژه را جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان می دهد و ظاهری خواستنی به شما می دهد.


 


• ریمل اکلیلی


ریمل اکلیلی به هردو شکل پودری و مایع موجود است که می توانند همان طور که گفته شد استفاده شوند. این ریمل را باید به طور مساوی روی مژه ها پخش کنید تا در یک نقطه جمع نشود. برای زمانی که به مهمانی، کلاب یا دیسکو می روید به راحتی می تواند ظاهری پر زرق و برق و درخشان به شما بدهد. همچنین رنگ های متنوعی از این ریمل وجود دارد.


 


• ریمل های رنگی ( Colored Mascara)

راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

کاشت دندان بدون جراحی و خونریزی


اگر می خواهید با رنگی متفاوت، آرایش چشمی متفاوت داشته باشید و به چهره تان میکاپی بولد ببخشید، از ریمل های رنگی استفاده کنید. یادتان نرود که به مژه های پلک پایین هم بزنید!


 

شکل متفاوت برس ریمل


شکل برس، محل برخورد ریمل با مژه هایتان را تعیین می کند. برای افزایش حجم و ضخامت، اکثر برس ها باید پرتر و ضخیم تر بوده، و موهای بیشتری داشته باشند. ریمل های فر کننده، برای بالا بردن مژه ها معمولا یک چوب منحنی شکل دارند. اکثر برندها برای ریمل بلند کننده، یک چوب مستقیم و باریک ارائه می کنند که بیشتر شبیه شانه است تا یک برس سنتی.



 


در جاهایی از مژه که می خواهید برجسته تر بنظر بیاید، بیشتر ریمل بزنید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشمهایتان بزنید و برای چشم های گربه ای یا بیشتر بالا بردن مژه ها، ریمل را در گوشه چشم ها بزنید.


 


انواع ریمل بر اساس نوع ماده و ترکیبات


• ریمل پودری


چند قطره آب به آن اضافه می کنید و مژه هایتان را از ریشه تا انتها رنگ آمیزی می کنید. ریمل فورا روی مژه ها می نشیند و چنین به نظر می آید که مژه ی مصنوعی گذاشته اید! برای زمانی که عجله دارید یا به جایی نزدیک می روید خیلی به درد می خورد، ولی برای مراسم های بلند مدت مناسب نیست.


 


• ریمل کرمی


با این ریمل می توانید به آن ها حجم، سنگینی و عمق لازم را بدهید. ولی این نوع ریمل به راحتی پخش می شود، به همین دلیل برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز خواهید داشت. ریمل کرمی برای مژه های زیبا ولی کم پشت مناسب است و مژه ها را بیشتر نشان می دهد.


 


• ریمل مایع


این ریمل ها به راحتی یافت می شوند و بین خانم هایی که مژه های نسبتا فری دارند بسیار رایج است.این ریمل خاصیت تیز کنندگی را افزایش می دهد.بعضی از مدل های این ریمل پخش می شوند ولی مدل های ضد آب آن پخش نخواهند شد.


منبع 


 

تاریخچه جالب رژلب

تاریخچه کوتاهی از رژ لب

لبهایت را غنچه کن.

داستان: کاترین Dunwoody

قدرت بزرگی وجود دارد که در هر لوله کوچک از رژ لب بسته شده است - و به عنوان برخی از ابزارهای تحریک کننده مردانه female fatale نیست. یک ضربه تند وشدید زدن به رژ لب - یک مورد اساسی در کیف آرایشی هر فرد که دارای لوازم آرایشی است - می تواند به یک فشار فوری عزت نفس و سلامتی کمک کند.


رژ لب از حدود 3000 سال قبل از میلاد مسیح به نوعی شکل گرفته است. زنان بین النهرینی ، مصری و رومی از سنگهای قیمتی زمینی را بر روی لب خود قرار دادند و کلئوپاترا VII دریافت که خرد کردن مورچه ها و کارمین به موم زنبور عسل سایه ای قرمز به ارزش ملکه نیل فراهم می کند.


سریع به اواسط 1500s ، و زنان طبقه بالا شروع به نگاه کردن به مفهوم پوشیدن رژ لب ، که در آن زمان بیشتر توسط روسپی ها پوشیده شده بودند ، بودند. ملکه الیزابت اول با این حال هیچ یک از اینها را نخواهد داشت و او هر روز لبهای قرمز رنگی را به چهره به شدت سفید پودری رنگ می کرد.


بعد از گذشت قرنها wafling در مورد اینکه آیا لبهای رنگ شده توسط جوامع در سراسر جهان خوب یا بد تلقی می شوند ، یک آقا آمریکایی به نام موریس لوی در سال 1915 با اولین لوله لب فلزی ظاهر شد و بدین ترتیب تولید انبوه لوازم آرایشی آغاز شد. به نظر می رسید که استفاده از رژ لب در حال حرکت برای بسیاری از خانم ها آسمان است ، که قبلاً متوجه شده بودند که یک رنگ مو روی لب ها راهی برای تغییر چهره و نگرش فرد فوراً دارند.


از آن زمان و درست تا دهه 1940 ، شرکت های زیبایی که اکنون مارک های کلاسیک به حساب می آیند ، مانند Estee Lauder ، Chanel ، Revlon و Guerlain ، نسخه های خاص خود را از رژلب ، همه در لوله ها و بیشتر آنها در سایه های روشن قرمز ایجاد کردند. الیزابت آردن حتی یک کیت برای رزرو زنان آمریکایی دریایی آمریکایی تهیه کرد که حاوی سایه ای از رژ لب بود که کاملاً با رنگ قرمز آنها مطابقت داشت.


در دهه 50 پوند ، رژ لب قرمز با پر زرق و برق ترین ستارگان فیلم هالیوود مانند الیزابت تیلور ، مریلین مونرو ، ریتا هایورورت و آوا گاردنر همراه بود. در سال 1951 ، Revlon رژ لبهای قرمز ایجاد کرد که مطابق با سایه های موجود در ناخن موجود است. تا آن زمان ، 98 درصد از زنان آمریکایی روزانه رژ لب قرمز می پوشیدند.


در دهه 1960 سایه های جدیدی در دسترس قرار گرفت. هر زنی با زندگی قبلی به عنوان یک دختر برو ، می تواند به یاد بیاورد که رژ لب سفید خالص ، یا پهلوان ، یخ زده ترین پوسته صورتی ، رفتن او بود. در اواخر دهه 70 پوند پانک هایی با زنان کم رنگ و موهای لکه دار و حتی مردانی به ارمغان آورد که برای رسیدن به بنفش های عمیق ، درخشان های نئونی مانند اسید سبز یا سیاه جت بودند. فکر کنید وندی ا. ویلیامز.


در سال 1984 ، مارک آرایشی و بهداشتی کانادایی MAC ، با فرانک توسکان و فرانک آنجلو ، اولین فرمول رژ لب مات در جهان را معرفی کرد. کرم ها و یخبندان های ساتن نیز در زمان شروع مارک تجاری راه اندازی شدند ، اما فرمول مات غیر براق و عمیق اشباع شده در یک لوله گلوله سیاه که میلیون ها زن عمیقاً به آن متعهد هستند ، هنوز هم وجود دارد. مدونا در صحنه موسیقی قرار گرفت و روس قرمز را آراست. در اواخر دهه 80 ، گاتها نمی توانند به اندازه کافی از یک سایه خاص برخوردار شوند. جین مک کی هنرمند آرایش MAC آن را به خوبی به یاد می آورد. وی با تلفن از تورنتو می گوید: "من به طور خاص خرید در اولین فروشگاه MAC در خیابان کارلتون در تورنتو را در سال 1987 به یاد می آورم." "در آن زمان مد از عناصر گوتی الهام گرفته شده بود ، و برای سرمقاله های مجله من ، همیشه در Taup به رژ لب MAC Cosmetics می رسیدم ، که فرمول مات است. این سایه و بافت مناسب برای مد در اواخر دهه 80 بود. " در حالی که این مارک از آن زمان توسط شرکتهای Estée Lauder خریداری شده است ، از جهاتی به عنوان نماد کانادایی باقی مانده است.


تا بعدی؟ دهه 90 پرفروش مارک های آرایشی را ارائه می داد که سایه های رژ لب برهنه را ارائه می دادند که با مینیمالیستی ، تک رنگ و اغلب آندروژنی دهه به خوبی کار می کردند. امروز؟ قرمز برگشته است ، با این که بیشتر مارک ها متوجه شده اند که هرگز هرگز از سبک خارج نشده است. افراد مشهور مانند گوئن استفانی ، اما واتسون و تیلور سویفت عاشق لبهای قرمز هستند. آیریس آپل ، اواخر دهه نود او ، کاملاً آن را لرزاند.


با تعداد زیادی فرمول و مارک های موجود ، چه کسی واقعا برجسته است؟ در اینجا پنج مارک تغییر دهنده بازی و رژ لب هایی وجود دارد که در واقع هر کدام بهترین کار را می کنند.


رژ لب رژیمی کریستین دیور


این مجموعه جدید با نسخه محدود ، نهایت تجملات است (فقط به آن مورد طلا نگاه کنید). در انتهای مات قرار می گیرد که هنوز درخشان است و خشک نمی شود. کریستین دیور خود در سال 1953 یکی از نمادهای Rouge Dior 9 و 99 را برای یکی از نمایشهای افسانه ای خود ایجاد کرد و بسیاری از خانم ها موافق هستند که Dior سایه های رژلب قرمز کلاسیک مانند هیچ کس دیگری را ایجاد نمی کند. نشان داده شده در بالا در مطلوب.


استیلا تمام روز رژ لب مایع بمانید


در سال 2012 ، Stila مورد علاقه فرقه این فرمول جدید را ارائه داد ، با بسیاری از دستگاه های کپی از آن زمان ، اما هیچ کدام تقریباً به اندازه خوبی نبودند. رژ لب سبک وزن و بلند با یک گره اسفنجی روشن می شود ، اما این هیچگونه براق نیست - در عوض ، این یک رژ لب بسیار رنگی است که روی مرطوب می شود و به سرعت خشک می شود و به آن اجازه می دهد تمام روز بماند. نمایش داده شده در بالا در کارو.

رژ لب آرایشی و بهداشتی MAC


مک کی می گوید که این رژ لب جدید و تازه از قفسه ها پرواز می کند. او توضیح می دهد: "این یک فرمول مات مرطوب کننده است که ضمن ایجاد رنگ های ساختنی و احساس کوسنی ، بدون وزنه ، شرایط را هیدراته می کند. "این محصول برای پذیرایی از هنرمندانی که در پشت صحنه کار می کنند ، ایجاد شده است ، همانطور که ما طی چند فصل گذشته لبه لب نرمتر و تار را ایجاد کرده ایم و این روند همواره گسترده تر و قوی تر می شود." نشان داده شده در بالا در عشق در عشق.


مداد لب مخمل نارس


برای ترسیم لب های خود با یک مداد لاغر اشتباه گرفته نمی شود ، این چوب چوبی نرز همه در یک به شما اجازه می دهد تا با یک پایان نیمه مات لب ها را سریع و آسان بکشند. برای نگه داشتن مداد در نقاشی دقیق ، از تیزکن مخصوص اندازه استفاده کنید. در پرفروش ترین Dolce Vita نشان داده شده است.


رژلب ژل Shiseido VisionAry


برند ژاپنی Shiseido اولین بوتیک زیبایی خود را در سال 1916 افتتاح کرد و از آن زمان تاکنون در نوآوری و پیشرفت محصولات خود خستگی ناپذیر باقی مانده است. این فرمولاسیون جدید و بی وزن جدید به شما امکان می دهد که رنگدانه های قوی با آب برای احساس راحت و مطلوبی که ساعت ها در آن قرار دارد همگرا شوند. برای تازه نگه داشتن رژ لب ، هر لوله در بسته بندی مقوایی خود بسته بندی شده ای از مهر و موم نقره ای مهر و موم شده قرار می گیرد - بنابراین جعبه بوکس نیز لذت بخش است. به علاوه ، شکل لاغر برای نقاشی در کمان عروسکی یک فرد ایده آل است. نشان داده شده در بالا در مرجان پاپ.


کسانی که عاشق آرایش هستند می دانند که قدرت آن در مطلوب کردن زن برای دیگران نیست - این در تقویت خودش است و می تواند بهترین چهره خود را به نام اعتماد به نفس شخصی به جلو بکشد. و هیچ چیز کاملاً شبیه به لب کاملاً رنگی نیست.

منبع : https://montecristomagazine.com/beauty/a-short-history-of-lipstick

پنج نوع رژ لب که هر زنی باید از آن برخوردار باشد

پنج نوع رژ لب که هر زنی باید از آن برخوردار باشد

رژ لب یک آرایش مطلوب است که می تواند به طرق مختلف نگاه شما را جلب کند. از اینکه شما را مانند تمام دختران با لبهای فقط بوسیده هلو گرفته تا یک لکه دار خیره کننده با رنگ قرمز شراب بنظر برسید - رژ لب می تواند برای شما شگفتی باشد! تنوع زیادی از رژ لب ها می توانند از بین بروند زیرا بافت ها ، انواع و سایه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. فقط کافی است خرید آنلاین را امتحان کنید و در بین مدادهای رنگی بیشمار لب ، براقیت لب ، لکه های لب ، موهای زائد لب و انواع دیگر رژگونه ها گم می شوید. اما آیا می دانید کدام یک برای یک روز خوب با دختران مناسب است ، کدام یک برای دفتر مناسب است و بهترین نوع رژ لب برای یک مهمانی چیست؟ در اینجا یک راهنمای مفید وجود دارد که به شما کمک می کند!



رژ لب خالص

رژ لب Lotus Sheer Fuschia


بنابراین شما می خواهید رژ لب مناسب برای لباس روزمره باشد؟ یکی که باعث می شود زیبا به نظر برسید اما ساخته نشده اید؟ سپس به دلیل داشتن روغن بیشتر و طولانی تر ماندن آن به دنبال رژ لب ، به مدت طولانی تر بمانید و ظاهری بی نظیر آن به معنای این است که می توانید یک اشاره رنگ و به علاوه یک ظاهر براق روشن داشته باشید که برای روز و شب عالی است. تنها موردی که باید از آن مراقبت کنید این است که دوباره از آن استفاده کنید وقتی احساس می کنید رنگ کمی محو می شود. مارک های زیادی وجود دارند که رژ لب های محض را ارائه می دهند.


رژ لب Lotus Sheer Fuschia ساعتها آبرسانی می کند و فقط 369 روپیه قیمت دارد. آن را فقط با 269 روپیه خریداری کنید.


رژ لب کرم

Lakme to Primer Matte Lip Color، Ruby Rush


اگر لبهای شما مرتباً خشک می شود و می خواهید رژ لب ماندن مشخص و مشخصی داشته باشید ، سپس به سراغ رژلب های کرمی بروید. اینها به راحتی صاف می شوند و از آنجایی که محتوای موم بالایی دارند مدت طولانی تری باقی می مانند. رژ لبهای خامه ای معمولاً آلوئه ورا و ویتامین E دارند که لب های شما را در تمام طول روز تغذیه می کنند. بنابراین آنها برای مسافرتهای روزانه و پوشاک اداری نیز عالی هستند!


سعی می کنید رژ لب کرم کاملی پیدا کنید؟ Lakme زرق و برق دار 9 تا 5 Primer Matte Lip Color، Ruby Rush را ببینید. با قیمت 500 روپیه ، می توانید آن را با قیمتی جذاب 349 روپیه خریداری کنید. این محدوده رنگ لب در تعداد زیادی سایه مختلف از بری تا زعفران موجود است. انتخاب خود را!


رژلبهای براق

براق لب مایع توسط MI FASHION


چه کسی عاشق رژ لبهای براق نیست؟ چه برای یک مهمانی باشد و چه برای یک نگاه روزانه ، می توانید با ظاهری براق آزمایش زیادی کنید. براق های لب بسیار جذاب به نظر می رسند و برای آن دسته از خانمهایی که سایه هایی به شدت رنگدانه را روی لبشان دوست ندارند ، بسیار مناسب به نظر می رسند.


ظاهر براق را با استفاده از این ضد آب و ضد آب (همه ما خانم ها به آن نیاز داریم!) براق لب مایع توسط MI FASHION که قیمت آن در قیمت 598 روپیه است را امتحان کنید. آن را برای 499 روپیه خریداری کنید. رنگ آن را حداقل 12 ساعت به طول انجامید تا شما مرتب شوید!

لکه های رژ لب

مرطوب کننده Revlon Colorstay بارسلونا


بسیاری از ما از لکه های لب استفاده نمی کنیم اما چرا اینطور نیست؟ ما معمولاً به خرید همان رژلب های قدیمی لوله می پردازیم اما اگر می خواهید رنگ جامد و ظاهری کمتری داشته باشید ، لکه های لب بهترین شرط بندی هستند. آنها از فرمول های مات سبک تر هستند و رنگی سرزنده به شما می دهند که می توانید با سایه دیگری نیز لایه لایه کنید. بنابراین برای آن روزهایی که مجبور هستید مستقیماً به یک محل تفریحی بعد از کار بروید ، فقط سایه دلخواه خود را بر روی لکه بگذارید و خوب است که بروید.


گیج شده از کجا شروع کنیم؟ این لکه رطوبت شگفت انگیز را از Revlon امتحان کنید یا این لکه رژ لب زیبا توسط Incolour خریداری کنید.


این را از دست ندهید: در اینجا چگونه می توانید از لوازم آرایشی خود استفاده مجدد کنید


رژ لب مات

SUGAR لوازم آرایشی و بهداشتی Smudge رژ لب Sangria


رژ لب مات مورد علاقه ابدی بسیاری از دختران و خانم ها است زیرا الف) آنها ماندگار هستند ، بنابراین نیازی به لمس مکرر نیست. ب) آنها شکل و شمایل مشخصی به لب های شما می دهند و خون ریزی نمی شوند. اما تنها مشکل آنها این است که اگرچه نیازی به استفاده مجدد از آنها نیست ، لازم است که لبهای خود را قبل از استفاده آماده کرده و مرطوب کنید یا آنها را خشک کنید. اما بهترین بخش این است که آنها ضد اهمی و لک هستند که می توانید بدون نگرانی از گذاشتن علامت بوسه روی آن ، قهوه فنجان خود را میل کنید.


رژ لب مات می خواهید که سریع خشک شود و تا زمانی که تصمیم به حذف آن گرفتید بماند؟ سپس سراغ دامنه مایع مایع مات مایع توسط Sugar بروید. شما از کیفیت و قیمت آن ناامید نخواهید شد.


آیا می خواهید در مورد بهترین هنرمندان آرایش که باعث می شود تکه های مورد علاقه شما زیبا به نظر برسند یا از اسرار زیبایی سوله ها مطلع شوید ، مطلع شوید؟ سپس خواندن Zindagi خود را به #BeBeautiful ادامه دهید.

منبع : https://www.herzindagi.com/beauty/five-types-of-lipsticks-every-woman-should-own-article-87840

راهنمای پوشش لکه ها و جای زخم های آکنه با استفاده از کانسیلر

راهنمای پوشش لکه ها و جای زخم های آکنه با استفاده از کانسیلر


کانسیلر گزینه ای مرسوم است که می توانید بدون نگرانی از عوارض جانبی روی پوست خود به سراغ آن بروید. کانسیلر با ارائه یک نمای شگفت انگیز و مخفی کردن لکه های سیاه و مناطق تیره که به راحتی روی پوست شما قابل مشاهده است ، مزایای مختلفی را ارائه می دهد. در اینجا ، ما مهمترین مزایای استفاده از کانسیلر را در اینجا جمع آوری کرده ایم.

1)برای داشتن ظاهری مناسب برای پوست

برای بدست آوردن ظاهر بی عیب و نقص باید از کانسیلر استفاده کنید. این باعث می شود پوست شما کاملاً مناسب به نظر برسد ، زیرا نواقص موجود در پوست شما مانند علائم تولد ، هر نوع لکه های سنی و حتی زخم ها و لکه های کوچک را پنهان می کند. این باعث می شود که پوست شما به طرز شگفت انگیزی زیبا به نظر برسد. روش صحیح استفاده از آن با استفاده از یک برس کوچک و سپس ضربه زدن به آرامی با پیشانی است. همیشه به یاد داشته باشید که از سایه مناسب استفاده کنید تا پوست شما یکدست شود.


2. مزایای کانسیلر برای روشن شدن محافل تاریک

محافل تاریک به یک مشکل عادی برای هر زن تبدیل شده است. کانسیلر را امتحان کنید تا از شر اینها خلاص شوید. محافل تاریک باعث می شود شما خسته و کسل کننده به نظر برسید. استفاده از کانسیلر برای پنهان کردن محافل تاریک خود جلوه ای فوری را به شما نشان می دهد و باعث جوان تر و درخشان تر می شود.


3. برای برجسته کردن ویژگی های زیبا

هر زن ویژگی های زیبایی دارد ، اما به دلیل برخی نواقص آنها به سختی متوجه می شوند. استفاده از کانسیلر می تواند ظاهر ویژگی های شما را بهبود بخشد. به عنوان مثال اگر بینی گسترده و کوتاه دارید ، می توانید با استفاده از کانسیلر روی نوک بینی ، باریک و کشیده به نظر برسید ، یا اگر یک کانسیلر با رنگ روشن را در گوشه چشم خود بمالید ، بزرگتر ظاهر می شوند و جذاب


4- برای پنهان شدن زیر پف چشم

Concealer یک راه حل بسیار خوب است که باعث می شود پف زیر چشم کمتر مورد توجه قرار گیرد. سایه کانسیلر بسته به دید پف زیر چشم شما باید انتخاب شود.


5- فواید کانسیلر برای بهبود لکه های پوستی

conce کانسیلرها روی پوست سالم هستند و حتی می توانند اختلالات بیشتر پوست را کنترل کنند. به دنبال ماده ای برای کنترل ماده حاوی آنتی اکسیدان باشید.


6. برای محافظت از پوست در برابر آفتاب

Concealer همچنین به عنوان وسیله ای برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش خورشید عمل می کند. به دنبال کانسیلر باشید که حاوی SPF 15 یا بالاتر باشد.


چیز هایی برای به یاد آوردن:

آ. کانسیلرها به اشکال مختلفی مانند خمیر ، مایع و پودر در دسترس هستند. شکلی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد.


ب سایه های مختلفی که در کانسیلرها موجود است شامل بنفش ، آبی ، سبز و زرد است. این سایه ها را با پایه خود ترکیب کنید تا با پوست شما مطابقت داشته باشد.


ج همیشه به یاد داشته باشید یک کانسیلر بخرید که به خوبی با تن پوست شما مخلوط شود. سایه اشتباه می تواند این نواقص را برجسته تر جلوه دهد و از این رو شما را زشت جلوه دهد.


د هنگام خرید کانسیلر ، آن را در پشت دست امتحان نکنید. درعوض ، سایه را در آن منطقه امتحان کنید ، جایی که مایل به استفاده از آن هستید.


8 مرحله برای استفاده کامل از کانسیلر

کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ نوعی لوازم آرایشی است که برای پوشاندن محافل تیره و سایر لکه های قابل مشاهده بر روی پوست استفاده می شود. کانسیلر بسیار مؤثر است زیرا ناقص را در تن پوست اطراف خود می آمیزد. یکنواختی پوست را یکنواخت می کند سایه های مختلفی وجود دارد که یک کانسیلر در دسترس است. این شامل عمیق ترین تا سبک ترین است. ماده مخفی در صورت عدم استفاده صحیح ، می تواند ظاهری بسیار مصنوعی ببخشد. در اینجا 8 مرحله وجود دارد که شخص باید دنبال کند ، تا بتواند پنهانکار را بطور صحیح بکار برد.


1. یک کانسیلر درست انتخاب کنید

استفاده از کانسیلر درست که متناسب با نوع پوست شما باشد ضروری است. فرد باید سایه ای مناسب را انتخاب کند. سایه های تیره فقط می تواند به سایه های زیر چشم اضافه کند و سایه های سبک تر به راحتی بر لکه هایی که می خواهیم بپوشانیم تأکید می کند. باید یک کانسیلر مناسب را به دقت انتخاب کرد و در صورت عدم وجود سایه مناسب ، در این صورت کانسیلر را انتخاب کنید که یک سایه سبکتر از تاریک ترین ناحیه پوست خود باشد.


2. صورت خود را مرطوب کنید

بعد از انتخاب یک کانسیلر مناسب برای سایه پوست ، باید صورت خود را مرطوب کنید. این مرحله امری ضروری است زیرا قبل از استفاده از مرطوب کننده روی صورت ، باید مطمئن شوید که کانسیلر به آرامی روی پوست شما سر می زند ، به جای اینکه در بعضی از خطوط یا چین و چروک قرار بگیرید ، زیرا لکه های برجسته تر ظاهر می شوند.


3. مقدار مناسب کانسیلر را انتخاب کنید

پس از مرطوب کردن پوست ، باید مقدار مناسب کانسیلر یعنی مناسب صورت خود را انتخاب کنید. بعد از فشردن مقدار مناسب کانسیلر روی کف دست ، باید از انگشت نشانه یا برس خود استفاده کرده و 4 تا 5 نقطه کانسیلر را زیر چشم و صورت خود بمالید.


4. شروع به درخواست کنید

شما باید از گوشه خارج از چشم شروع کنید و اوقات فراغت به سمت داخل حرکت کنید. در صورتی که فکر می کنید مقدار کانسیلر کمتر است ، یک روکش دوم بمالید. این بار از گوشه داخل حرکت کنید و به بیرون کار کنید.


5- با کانسیلر صورت را لک بزنید

پس از چیدمان ، باید مخزن را با پچ کردن آن مخلوط کنید. کانسیلر را به سختی روی چشم خود مالش ندهید ، زیرا زیر پوست بسیار حساس است.


6. روی لکه ها تمرکز کنید

در صورت بروز لکه های صورت ، روش استفاده از کانسیلر متفاوت است. شما باید روی آن لکه ها تمرکز کرده و منطقه را کاملاً بپوشانید. حالا پس از پوشاندن ناحیه با کانسیلر ، با استفاده از حرکت دایره ای آن را درون پوست مخلوط کنید.

7. پایه و اساس را اعمال کنید

پس از بکارگیری صاف کننده صحیح ، باید پایه و اساس را اعمال کنید. استفاده از اسفنج برای ترکیب پایه و کانسیلر توصیه می شود. اگر فکر می کنید در حالی که از اسفنج استفاده می کنید ، کانسیلر پاک شده است ، مجددا مقدار کمی از کانسیلر را بمالید. ارسال این با استفاده از پودر تالک خوب توصیه می شود.


8- صورت را برای لمس نهایی بررسی کنید

پس از انجام این فعالیت ، صورت خود را در آینه بررسی کنید. لطفاً درمورد هر منطقه ناهموار ، تماس بگیرید. پس از اتمام این کار ، می توانید با آرایش دیگر حرکت کنید.


مراحل پنهان کردن لکه ها با کانسیلر

هر زن می خواهد هر روز زیبا به نظر برسد. شما به دنبال راه هایی هستید که بتواند به شما در بهترین ظاهر کمک کند. کانسیلر گزینه ای مرسوم است که می توانید بدون نگرانی از عوارض جانبی روی پوست خود به سراغ آن بروید. کانسیلر مزایای مختلفی مانند ارائه یک ظاهر شگفت انگیز و مخفی کردن مناطق تیره تر روی پوست شما ارائه می دهد. لکه دار شدن به عنوان یک مانع بزرگ برای گرفتن یک ظاهر بی عیب و نقص عمل می کند. با استفاده از هر یک از این موارد می توانید لکه های پوستی را تشخیص دهید: تغییر رنگ روی پوست ، جوش ها ، جوش های سرسیاه و حتی سرهای سفید. اگر در معرض آلودگی قرار داشته باشید ، لکه ها بیشتر قابل توجه می شوند. استفاده از کانسیلر می تواند سریع از آن تسکین یابد. در اینجا چهار مرحله وجود دارد که برای پنهان کردن لکه های خود با کانسیلر باید دنبال کنید:


1. مخفیگاه داب

اولین قدم برای استفاده از کانسیلر برای پنهان کردن لکه ها شامل کانسیلر زبر کردن روی لکه با یک برس آرایشی یا یک اسفنج کوچک است. حتماً کانسیلر را مالش ندهید. در لمس خود نرم باشید و به آرامی کانسیلر را در جهت بیرونی از لکه ها مخلوط کنید. اگر هنوز هم می توانید کانسیلر را ببینید ، پس باید قدم را با یک لایه دیگر تکرار کنید.


2. پایه و اساس را اعمال کنید

مرحله بعدی اعمال فونداسیون روی لکه های پوستی است تا زمانی که تفاوت رنگ آن از تن پوست شما از بین برود. باید در نظر داشته باشید که لازم نیست بنیاد را مالش دهید زیرا ممکن است مخفی کننده را از بین ببرد. این به شما کمک می کند تا از شر هر نوع تغییر رنگ پوست خلاص شوید.


3. صورت خود را با پودر گرد و غبار کنید

بعد از استفاده از پایه ، در مرحله بعد باید با یک پودر صورت ، تمام صورت خود را گرد و غبار کنید. این کار باعث می شود که کانسیلر و پایه در چهره شما قرار بگیرد و مدت طولانی بماند. اگر به طور اتفاقی شما یک برس پودر ندارید ، می توانید پودر را با استفاده از آن اعمال کنید. در اینجا نیز باید در لمس خود نرم باشید و از مالیدن پودر بر روی لکه ها خودداری کنید.


4. لمس منظم

باید در طول روز مراقب باشید. با استفاده از پودر حتما لکه های خود را در طول روز لمس کنید. این احتمال وجود دارد که کانسیلر شما شروع به فرسودگی کند ، پس مجدداً کانسیلر را مجدداً استفاده کرده و با استفاده از پودر ، همان را تنظیم کنید.


چیز هایی برای به یاد آوردن

کانسیلرها به اشکال مختلفی مانند خمیر ، مایع و به صورت پودر در دسترس هستند. شکلی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد.

تعداد سایه هایی که مخفیگاه ها در دسترس هستند شامل بنفش ، آبی و زرد است. این سایه ها را با پایه خود مخلوط کنید تا آنها با تن پوست شما مطابقت داشته باشند.

همیشه به یاد داشته باشید یک کانسیلر بخرید که به خوبی با تن پوست شما مخلوط شود. سایه معیوب می تواند آن نواقص را برجسته تر جلوه دهد و در نتیجه شما را زشت جلوه دهد.

هنگام خرید کانسیلر ، آن را در پشت دست امتحان نکنید. درعوض ، سایه را در آن منطقه امتحان کنید ، جایی که مایل به استفاده از آن هستید.

نکات آرایش برای پنهان کردن جای زخم های آکنه

گاهی اوقات آکنه جای زخم هایی را می گذارد که می تواند ظاهر را خراب کند. به منظور پنهان کردن علائم اسکار ، بیشتر نوجوانان ، به دنبال درمان آکنه هستند. درمان آکنه نه تنها گران است بلکه عوارض جانبی آن را نیز همراه دارد. گزینه های ساده تری وجود دارد که می توانند باعث تسکین موقتی از زخم های آکنه شوند. یکی از چنین گزینه های دیگر ، آرایش و پنهان کردن علائم اسکار است. این می تواند ظاهری بی نقص و درخشان به پوست صورت شما ببخشد.


موارد اساسی برای پنهان کردن علائم آکنه ، شستشوی ملایم صورت ، کانسیلر ، فونداسیون ، پودر ، سرخ شدن و برس مناسب یا اسفنج برای استفاده از آنها است. نکته اساسی این است که دو برابر کیفیت محصولات زیبایی را دو برابر کنید. در مورد محصولات با کیفیت سازش نکنید به خصوص اگر پوست حساسی دارید. ما در اینجا نکات ضروری در مورد لوازم آرایش را برای شما در پنهان کردن جای زخم و آکنه برای آکنه ذکر کرده ایم.


1. کانسیلر

همیشه یک مخفی کننده مناسب از فرمول مناسب و رنگ مناسب پیدا کنید. برای آکنه ، کانسیلر با تعیین رنگ سبز در پنهان کردن لکه ها در صورت لکه دار شدن کمک می کند. همیشه کانسیلر را انتخاب کنید که یک سایه سبکتر از رنگ پوست شما باشد. قبل از استفاده از کانسیلر ، پوست خود را با یک شستشوی بدون روغن بشویید. اجازه دهید هوا خشک شود ، این به شما در استفاده آسان از آرایش کمک می کند. کمی بر روی جوش ها و زخم ها مخفی شوید. برای این کار از یک اسفنج صورت یا نوک انگشتان استفاده کنید. در صورت نیاز می توانید دوباره این کار را انجام دهید اما اطمینان حاصل کنید که لایه های زیادی ندارید که هنگام خشک شدن وحشتناک به نظر می رسند.


2.Foundation

فونداسیون به رنگ پوست یکنواخت می دهد و پایه مناسبی برای آرایش است. برای آکنه ، باید بنیاد روغنی رد شود. پایه و اساس تن پوست خود را انتخاب کنید. برای اینکه بدانید چه چیزی برای شما مناسب است بهتر است از کارشناس فروشگاه سوال کنید. این به شما کمک می کند که یک پایه و یک پوستی بی عیب و نقص داشته باشید. بعد از خشک شدن ، پایه را روی کانسیلر خود بمالید ، تا رنگ آن یکنواخت شود. برای اعمال آن از حرکت تابشی سبک استفاده کنید. کاملاً مخلوط کنید. حتماً آن را به طور مساوی روی صورت و گردن خود بمالید و بعد از استفاده از پایه ، علائم مخفی کننده قابل مشاهده نیست.


3. پودر

برای جذب روغن و برای پوشاندن آکنه برای مدت طولانی تر ، یک پودر شل را انتخاب کنید. یک پودر آرایش سازنده را انتخاب کنید که باعث جذب بیشتر سبوم شود. این چهره شما را زنده تر می کند و نواقص را پنهان می کند. از استفاده از پودرهای آرایش براق و برنز جلوگیری کنید. با استفاده از یک برس آرایشی بزرگ ، پودر فینیشن را در تمام صورت خود بمالید. این حالت به پوست شما مات می بخشد و پایه و پایه ای برای پنهان کردن آکنه برای مدت طولانی در طول روز خواهد بود.


4- سرخ شدن

برای روشن تر کردن قسمت های مختلف صورت از رنگ دلخواه خود استفاده کنید. حتماً آن را روی زخم های آکنه اعمال نکنید.

خلاصه

به منظور به دست آوردن بهترین مزیت مخفی کننده؛ ضروری است که شما باید صحیح را انتخاب کنید. علاوه بر این ، حتی برنامه نقش مهمی را ایفا می کند. با نکاتی که در بالا ذکر شد ، می توانید از کانسیلر به روش صحیح استفاده کنید

منبع : https://beautyramp.com/6-benefits-concealer.html




بررسی رژلب مایع

      رژلب مایع چیست؟

بهترین رژ لب مایع قدرت ماندگاری ، رنگدانه عالی و کاربرد آسان در یک لوله مفید را ترکیب می کند. اما با توجه به تعداد محصولی که توسط مارک های داروخانه ها و نام های لوکس به طور یکسان منتشر شده است ، می توان انتخاب کالاهایی را که ارزش پول شما را دارند ، دشوار دانست.


اگر نمی دانید کدام یک را بخرید ، هجده مورد از بهترین رژلب های مایع موجود امروز را انتخاب کرده ایم. مهم نیست که چه نقطه ای از قیمت ، پایان و یا رنگ مورد نظر را جستجو می کنید ، مطمئناً این گزینه ها به عنوان اصلی در مجموعه زیبایی شما تبدیل می شوند!


رژ لب مایع چیست؟

رژ لب مایع اساساً دقیقاً همان محصولی است که به صورت گلوله دریافت می کنید ، مایع شده و در لوله قرار می گیرید تا بتوانید با یک برس یا گره آسان به کار ببرید. مانند رژ لب معمولی گلوله شما می تواند در انواع مختلفی مانند مات ، شفاف یا ساتن به وجود بیاید. رژ لب مایع در طی پنج سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ، زیرا اعمال دقیقاً در گوشه های کوچک نسبت به گلوله های سنتی بسیار ساده تر است.


اولین رژلب های مایع راحت نیستند که به صورت مات بپوشند ، زیرا آنها به راحتی خرد می شوند و خشک می شوند. در حال حاضر ، بسیاری از مواد مغذی مانند ویتامین E و اسید هیالورونیک برای تغذیه پوکر شما و بسته بندی رنگدانه استفاده می کنند.

هنگام خرید رژلب مایع ، سه چیز را باید به خاطر بسپارید: راحتی ، طول عمر و رنگدانه. هرچه رنگ آن بیشتر باشد ، در طول روز کمتر محو می شود ، راحت تر پوشیدن آن ، خشک شدن آن روی پوست شما کمتر و لب های شما سالم تر خواهد بود. هر چه مدت زمان طولانی تر بماند ، مجبور به استفاده مجدد از آن خواهید شد. بهترین رژلب های مایع از مارک های دیگر در این سه منطقه فراتر می روند.

منبع : https://www.who.com.au/best-liquid-lipstick