بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

برترین هدیه لوکس برای خانم ها در سال 2020

بانوی خوش شانس در زندگی شما سزاوار بهترین ها است - در این مورد هیچ گزینه ای وجود ندارد ، اما یا نیست. فرقی نمی کند که برای همسر ، دوست دختر ، مادر ، خواهر ، دوست یا دختر خود خرید می کنید ، این هدایا برای او نمایش (و قلب او) را به سرقت می برد  هدیه لوکس برای خانم ها  برای هر نوع دریافت کننده و بودجه (در کمتر از 10 دلار) چیزی در این لیست وجود دارد ، بنابراین شما مجبور نیستید به یک هدیه دیگر کمتر از ستاره برای یک زن باور نکردنی / شگفت انگیز / زیبا در زندگی خود بسنده کنید. صرف نظر از اینکه برای روز تولد ، کریسمس یا لحظه دیگری که ارزش برگزاری آن را دارید ، خرید می کنید ، در این ایده های کادویی جستجو کنید تا چیزی به اندازه او متفکر ، خلاقانه و روزمره پیدا کنید. از آنجا که هدیه های متناسب با همه موارد برای فردی به اندازه او منحصر به فرد نیست ، ما بهترین هدیه ها (برخی شخصی شده ، برخی فوق العاده آخرین لحظه) را برای علایق و تیپ های مختلف شخصی ، همه چیز از خانه به دنبال برای راهی که بتواند بازی مراقبت از خود را در اختیار عاشق زیبایی در شکار جدیدترین و بهترین محصولات قرار دهد. و اگر برای دوست دختر یا همسرتان خرید می کنید ، مطمئن شدیم که برخی گزینه های هدیه رمانتیک را به شما اضافه می کنیم ،   هدیه لوکس بنابراین شما می توانید عشق خود را در یک مناسبت خاص ابراز کنید. 


ch در آمازون با قیمت 399 دلار


1. برای گیاه اصلی: گیاهی از The Sill

بهترین هدیه برای زنان: گیاهانی از The Sill

بهترین هدیه برای زنان: گیاهانی از The Sill (عکس: The Sill)


Sill یک فروشگاه آنلاین برای گیاهان  هدیه لوکس زنده است و اکنون نیز گیاهان مصنوعی است. اگر برای شخصی که سبزه را دوست دارد خرید می کنید ، گیاهی از The Sill هدیه ای عالی خواهد داد ، خواه انگشت شست سبز داشته باشد یا نه. سردبیر ما ، مگان کاوانو ، سرویس را مرور کرد و آن را دوست داشت.


در The Sill یک گیاه واقعی (یا تقلبی!) تهیه کنید


2. برای مغز سلامتی: کتابهای آشپزی Skinnytaste

بهترین هدیه برای زنان 2019: کتاب آشپزی Skinnytaste

بهترین هدیه برای زنان 2019: کتاب آشپزی Skinnytaste (عکس: Skinnytaste)


من تقریباً به طور انحصاری دستور العمل های وب سایت و کتابهای آشپزی Skinnytaste را می پزم. به عنوان یکی از پیروان وبلاگ جینا همولکا ، می توانم تأیید کنم که دستور العمل ها هم سالم هستند و هم شگفت انگیز. هرکدام از کتابهای آشپزی او به تنهایی ، همراه با یک وسیله آشپزخانه یا وسایل کوچک قابل استفاده در کنار کتاب آشپزی ، هدیه ای عالی به شما تحویل می دهند.


Skinnytaste One and Done Cookbook را در آمازون با قیمت 15.89 دلار دریافت کنید

کتاب Skinnytaste Fast and Slow Cookbook را با قیمت 19.49 دلار در آمازون تهیه کنید

کتاب Skinnytaste Cookbook را با قیمت 17.99 دلار در آمازون دریافت کنید

3. برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل: انسان شناسی بالش می اندازد

بهترین هدیه برای زنان 2019: پرتاب بالش

بهترین هدیه برای زنان 2019: بالش ها را پرتاب کنید (عکس: بازبینی شده / Jackson Ruckar & Anthropologie)


خرید دکوراسیون منزل هرگز کار آسانی برای شخص دیگر نیست. با این حال ، اگر با دکوراسیون شخصی که در آن قرار دارد و رنگ آن در خانه اش آشنا است ، امتحان آن احتمالاً مطمئن است. من توصیه می کنم با بالشهای پرتابی راحت ، رنگ خنثی و مواردی که شخص می تواند به راحتی از طریق Home Goods یا Target برای خود بخرد ، بروید. یک مکان عالی برای یافتن بالش های پرتاب با کیفیت که هدایایی عالی ارائه می دهند ، Anthropologie است. من سال گذشته از Anthropologie دو بالش پرتاب کردم و کاملاً به شکل و ظاهر آنها علاقه دارم.


بالش Textured Indira (20x20 سفید) با قیمت 78 دلار از Anthropologie تهیه کنید

بالش مارکونا (طلای 20x20) از Anthropologie با 78 دلار تهیه کنید

بالش خز Faux Faux (14x40 یا 20x20) را از Anthropologie با قیمت 68 تا 98 دلار دریافت کنید

تمام بالشها را در Anthropologie خریداری کنید

4. برای کسی که بیش از حد از پلاستیک استفاده می کند: نی های قابل استفاده مجدد

بهترین هدیه برای زنان 2019: نی مرغ مگس خوار

بهترین هدیه برای زنان 2019: نی مرغ مگس خوار (عکس: مرغ مگس خوار)


این یکی دو نفره است. به شخصی که در حال خرید هستید هدیه یک نی قابل استفاده مجدد بدهید و به یک نفر کمتر از نی پلاستیکی هدیه دهید. به تو نگاه کن ، کارهای خوبی برای بشریت می کنی! نی های قابل استفاده مجدد ما در Reviewed نی های مرغ مگس خوار هستند. او نه تنها عاشق نوشیدن از آنها بود ، بلکه گفت که آنها برای Instagram بسیار زیبا و عالی هستند. آنها همچنین برای مجموعه چهار نفره کمی زیر 20 دلار هستند. این بدون فکر است.


نی شیشه ای Hummingbird (4 بسته) را با قیمت 19.99 دلار در آمازون تهیه کنید


5. برای بیننده پرنده: Roku Ultra

بهترین هدیه برای زنان 2019: Roku Ultra

بهترین هدیه برای زنان 2019: Roku Ultra (عکس: آمازون)


Roku Ultra (نسخه 2019) دستگاه   هدیه لوکس پخش جریانی مورد علاقه ما در سال 2019 است. اگر کسی را می شناسید که به نمایش های تلویزیونی اعتیاد آور است ، تجربه تماشای Netflix را برای تعطیلات افزایش دهید. هوای سرد می آید. دیگر چه چیزی می توانند بخواهند ؟!


Roku Ultra (2019) را با قیمت 99 دلار در آمازون دریافت کنید


6. برای عاشق شراب: شیشه بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه

بهترین هدیه برای زنان 2019: Corkcicle Wine Tumbler

بهترین هدیه برای زنان 2019: Corkcicle Wine Tumbler (عکس: Corkcicle)


این یک هدیه مناسب برای شرابخوار هنگام حرکت است. شوخی کردم. این در واقع برای همه شرابخواران - نه فقط برای کسانی که مشغول کار هستند - عالی است. لیوان او را در این فصل با قمقمه شراب بی پایه شیک Corkcicle پر و سرد نگه دارید (این یک دهان است - بدون حرف زدن). این رنگ در بسیاری از رنگ ها وجود دارد ، از جمله یکی به نام "Magic Unicorn". حالا لطفا قبل از تعطیلات این را بخرم ببخشید تا بتوانم با آن در همه مهمانی های آینده ام شرکت کنم ملاقات جدید من به علاوه یک: لیوان شراب Corkcicle.


لیوان شراب بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه Corkcicle را با قیمت 22.95 دلار در آمازون تهیه کنید


7. برای کسی که هرگز با خودش رفتار نمی کند: لباس خواب

بهترین هدیه برای زنان 2019: لباس خواب

بهترین هدیه برای زنان 2019: لباس خواب (عکس: Nordstrom)


لباس خواب همیشه یک هدیه عالی است زیرا مردم بندرت آنها را برای خود می خرند. با این حال ، اگر آنها مالک آنها باشند ، تا زمانی که راحت باشند ، آنها همیشه آنها را می پوشند. نوردستروم لباس خواب می فروشد که به نظر می رسد مردم با آن سوگند یاد می کنند. آنها لباس خواب های Moonlight Lingerie هستند و از بیش از 1300 بررسی ، تقریباً 5 ستاره دارند. اگر اندازه او را می دانید ، این هدیه ای عالی برای هر خانمی در لیست شما خواهد بود.


لباس خواب Moonlight Lingerie Nordstrom را با قیمت 65 دلار در Nordstrom تهیه کنید


8. برای مدل مرسوم ، مد روز: عضویت باند را اجاره کنید

بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Runway Unlimited را اجاره کنید

بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Runway Unlimited (عکس: Runway Runway)


به چند دلیل کرایه سرویس Unlimited Runway's یک هدیه عالی است. اول ، برای شیک پوشانی که عاشق پوشیدن لباس های جدید هستند اما لباس راحتی ندارند بسیار مناسب است برای خرید لباس های جدید همیشه هدیه لوکس برای خانم ها بودجه صرف می شود. دوم ، اگر در بسیاری از مراسم ها یا عروسی ها جشن های خوبی برگزار می شود بسیار خوب است ، زیرا می توانید به جای خرید یک لباس برای این مناسبت اجاره کنید. و سوم اینکه ، اگر برای کار هر روز باید زیبا به نظر برسید ، به شما کمک می کند. اگر کسی را می شناسید که بدون برچسب قیمت یا تعهد عاشق یک کمد طراح باشد ، اجاره اجاره باند را به او هدیه دهید. من تقریباً سه سال است که عضو Unlimited هستم ، و این برای من واقعا یک تغییر دهنده بازی بوده است.


اشتراک Runway Unlimited را با قیمت 159 دلار در ماه دریافت کنید (یا 80 دلار با استفاده از 60 روز آزمایش)


9. برای دختری که همه چیز دارد: La Mer Moisturizing Crème

بهترین هدیه برای زنان 2019: کرم مرطوب کننده La Mer

بهترین هدیه برای زنان 2019: کرم مرطوب کننده La Mer (عکس: Sephora)


La Mer یک مرطوب کننده گران قیمت است و دارای پیرو مذهبی است - و همچنین اگر می خواهید با کسی به توپ بپردازید یک هدیه عالی است. کرم مرطوب کننده La Mer بیش از 60،000 قلب در Sephora و بیش از 1800 بررسی در Nordstrom با درجه بندی 5 هدیه لوکس برای خانم ها ستاره دارد. این خیلی عشق است. چرا پخش نمی شود؟ (جناس در نظر گرفته نشده است.)


کرم مرطوب کننده La Mer Crème de la Mer را با قیمت 90 تا 2400 دلار از Nordstrom تهیه کنید


10. ​​برای کسی که با آن زندگی می کنید: Peloton (... زیرا در این صورت شما نیز باید از آن استفاده کنید)

بهترین هدیه برای زنان 2019: Peloton

بهترین هدیه برای زنان 2019: Peloton (عکس: بازبینی شده / Jackson Ruckar)


سال گذشته ، دوچرخه Peloton را برای آزمایش گرفتم و زندگی در حال تغییر بود. آنقدر که من و شوهرم آن را خریداری کردیم ، و آن را گذاشتیم تا با افتخار در اتاق نشیمن ما بنشیند و در یک منطقه عظیم از آپارتمان کوچک ما بچرخد ، اما ما اهمیتی نمی دهیم. ما آن را خیلی دوست داریم. Peloton یک دوچرخه دوچرخه سواری با صفحه نمایش تبلت است که کلاس های زنده و درخواستی را به نمایش می گذارد. به عنوان یک معتاد سابق Soul Cycle می توانم به شما بگویم که بعد از گذراندن کلاسهای Peloton ، دیگر Soul Cycle را یک تمرین قانونی نمی دانم. این یک مهمانی سرگرم کننده است در مقایسه با هر کلاس Peloton که تاکنون شرکت کرده ام. اگر برای یک علاقه مند به استودیوی تناسب اندام خرید می کنید ، این یک هدیه عالی است. احساس می کنید در استودیویی هستید که توسط دیگران احاطه شده است ، اما در خانه هستید. و کل خانواده می توانند از آن استفاده کنند. کار کردن مجللتر از این نیست.


بسته دوچرخه سواری Peloton را از Peloton با شروع 2245 دلار یا 58 دلار در ماه برای 39 ماه با 0 درصد آوریل دریافت کنید


11. برای احساساتی: تصاویر چاپ شده یا کتاب عکس

بهترین هدیه برای زنان 2019: هدیه هایی با مضمون عکس

بهترین هدیه برای زنان 2019: هدایای مضمون عکس (عکس: Artifact Uprising & Shutterfly)


هیچ چیز بیشتر از تصاویر چاپ شده "هدیه ای متفکرانه" نمی گوید. اکنون ، آن عکس ها را در یک قاب ، در یک کتاب یا در یک تقویم قرار دهید و آن هدیه متفکرانه را به سطح بالاتری برسانید. خواه یک عکس از خود و هم شخص را در یک قاب قرار دهید یا آلبومی از یک رویداد احساسی یا دوره زمانی ایجاد کنید ، کاملاً نمی توانید با یک هدیه با مضمون عکس در زندگی واقعی اشتباه کنید. Shutterfly خدمات چاپ عکس آنلاین مورد علاقه ما در Reviewed است. ما چاپ های بسیار با کیفیت و تنوع گسترده گزینه های هدیه با مضمون عکس را که دوست داریم ، دوست داریم. برای آلبوم های عالی و عروسی ، تقویم های مدرن و قاب های مدرن ، Artifact Uprising نیز باورنکردنی است. سال گذشته ، من و شوهرم پدر و مادرمان را به عنوان هدیه تعطیلات ، آلبوم های صفحه مخصوص عروسی خود ساختیم و آنها کاملا آنها را دوست داشتند.


در Artifact Uprising برای کتابهای عکس ، آلبوم های عروسی ، چاپها ، قاب ها و موارد دیگر خرید کنید

برای چاپ ، کتاب عکس و موارد دیگر در Shutterfly خرید کنید

12. برای کسی که همیشه لبخند می زند: Sugarfina Champagne Bears Candy Cube

بهترین هدیه برای زنان 2019: خرس های شامپاین Sugarfina

بهترین هدیه برای زنان 2019: خرس های شامپاین Sugarfina (عکس: Sugarfina)


آبنبات های Sugarfina مانند آب نبات های معمولی نیستند. آنها آب نبات های عالی هستند. اما واقعاً با طعم هایی مانند بوربن ، گل رز ، و شامپاین ، از این محبوبیت چندانی ندارد. سال گذشته ، این مکعب های آبنبات را به ساقدوش های خود هدیه دادم و همه آنها را دوست داشتند (از جمله من). آنها یک هدیه شایان ستایش و ارزان قیمت هستند.


مکعب آب نبات بزرگ شامپاین کودک Sugarfina را با قیمت 20 دلار از Nordstrom دریافت کنید


13. برای شخصی که نمی دانید چه چیزی بخرید: Sephora Favorites Holiday Parfume Sampler

بهترین هدیه های زنان سال 2019: نمونه عطر Sephora

بهترین هدیه های زنان سال 2019: نمونه عطر Sephora (عکس: Sephora)


اگر شما هرگز درگیر آنچه که به همسر ، خواهر ، دوست دختر ، مادر ، دوست و غیره خود می دهید گیر بیفتید ، توصیه هدیه من برای همه خانمها یک نمونه عطر Sephora است. ده سال پیش یا بیشتر ، مادربزرگم این را برایم هدیه خریده و صادقانه زندگی من را تغییر داده است. من هیچ چیزی در مورد عطر نمی دانستم ، اما به لطف این کیت توانستم در میان چند پرفروش ترین رقص کنم. وقتی کارم تمام شد ، مورد دلخواه خود را انتخاب کردم و کوپن را در مجموعه هدیه برای یک بطری تمام اندازه آن خریداری کردم. حتی اکنون که من در مورد عطر اطلاعات دارم ، باز هم از این هدیه استقبال می کنم ، زیرا هر روز سعی نمی کنم عطرهای جدید را امتحان کنم.

سایت منبع

68 واقعیت زیبایی و آرایش جذاب

فیلسوف رومی ، پلاوتوس ، یک بار با سخنی گفت: "زن بدون رنگ مانند غذا بدون نمک است." [3]

کلمه "لوازم آرایشی" از کلمه یونانی kosmos (مربوط به کیهان) است ، به معنی ترتیب ، نظم یا تزئین. مجله مشهور Cosmopolitan نیز از همین ریشه گرفته شده است. [7]

در سال 1909 ، اوژن شوئلر شرکت رنگ موهای بی ضرر فرانسه را تأسیس کرد که بعداً به لورآل تبدیل شد. [5]

رقابت بین الیزابت آردن ، که در سال 1910 یک سالن زیبایی افتتاح کرد ، و هلن روبنشتاین ، یک مهاجر لهستانی ، به انتقال صنعت لوازم آرایشی به دوران مدرن کمک کرد. [7]

در اوایل قرن 20 ، الیزابت آردن و هلن روبنشتاین به همراه مکس فاکتور (که برای بازیگران زن آرایش تولید می کرد) پایه های صنعت تبلیغات آرایشی مدرن را بنا نهادند. آنها از شگردهای تبلیغاتی تهاجمی مانند تأیید مشاهیر و تبلیغات مجله استفاده کردند. [11]

صنعت زیبایی جهانی سالانه تا 7 درصد رشد می کند ، بیش از دو برابر تولید ناخالص داخلی در جهان توسعه یافته. این رشد تحت تأثیر پیری بومرهای بومی و افزایش درآمد بصورت کلی در غرب و همچنین رشد طبقه متوسط ​​در کشورهای در حال توسعه صورت می گیرد. [11]

واقعیت جالب تاریخچه آرایش

مصریان باستان زیبایی را نشانه قداست می دانستند

در مصر باستان ، مواد آرایشی بخشی جدایی ناپذیر از بهداشت ، بهداشت و آداب و رسوم بود. قرص ها و کرم ها در برابر آفتاب و باد خشک محافظت می شوند و روغن ها در آئین های مذهبی در عطرها استفاده می شدند. [7]

جراحی زیبایی یا پلاستیک 20 میلیارد دلار تجارت پر رونق است و به رشد خود ادامه می دهد. تعداد جراحی های پلاستیک در آمریکا از سال 1997 تاکنون بیش از 220٪ افزایش یافته است. [11]

برزیل "خانمهای آون" (900000) نفر بیشتر از تعداد زن و مرد در ارتش و نیروی دریایی خود دارد. [11]

پنتن بزرگترین مارک مراقبت از مو در جهان است که تا حدود زیادی به دلیل ماده "پرو ویتامین B" آن است. اما گزارشی از انگلیس نشان می دهد که ویتامین ها برای کار کردن باید بلعیده شوند و شامپوی Pantene بهتر از مارک سوپرمارکتی نیست که آزمایش کرده است. [11]

شرکت های زیبایی فقط 2٪ - 3٪ از فروش خود را صرف تحقیق و توسعه می کنند ، در حالی که 15٪ توسط شرکت های دارویی هزینه می شود. شرکت های زیبایی 20٪ - 25٪ برای تبلیغات و تبلیغات هزینه می کنند. [11]

صنعت زیبایی جهانی شامل مراقبت از پوست (24 میلیارد دلار) ، آرایش (18 میلیارد دلار) ، مراقبت از مو (38 میلیارد دلار) و عطر (15 میلیارد دلار) است. [11]

جورج واشنگتن گاهی از رژ لب ، کلاه گیس پودر شده و آرایش استفاده می کرد. [2]

زنان قرون وسطی برای بهبود رنگ چهره خود ، آرسنیک را بلعیده و خون خفاش را روی پوست خود می مالند. [3]

در زندگینامه خود ، چارلز داروین "اشتیاق جهانی به زینت" را یادآوری کرد که اغلب رنج های "فوق العاده بزرگ" را در بر داشت. [5]

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی یک صنعت جهانی 160 میلیارد دلار در سال است که شامل آرایش ، مراقبت از پوست و مو ، رایحه های خوشبو ، جراحی زیبایی و قرص های رژیمی است. [11]

لوازم آرایشی نمادی از نگرانی های عملی یک تمدن مانند سلسله مراتب طبقاتی و قراردادهای زیبایی است. [10]

زیباترین آرایش زن اشتیاق است. اما خرید لوازم آرایشی راحت تر است. - ایو سن لوران

آمریکایی ها هر سال بیشتر از هزینه های خود صرف آموزش زیبایی می کنند. [11]

در مطالعه ترجیحات جفت گیری بیش از 10 هزار مرد در 37 فرهنگ ، جذابیت زن در بالای لیست مردان قرار دارد یا در بالای صفحه. [11]

Lash Lure ، مارک ریمل مژه و ابرو در دهه 1930 ، با زجر یک زن را کشته و چندین زن دیگر را برای همیشه نابینا کرد. این ماده از ماده ای بسیار سمی به نام پارافنیلن دی آمین ساخته شده است ، ماده ای شیمیایی که برای رنگ آمیزی چرم و لباس استفاده می شود. [6]

زنان رومی از قطره های بلادونا ("خانم زیبا") برای گشاد شدن مردمک چشم خود استفاده می کنند تا خود را زیباتر نشان دهند و از نظر جنسی تحریک شوند. متأسفانه ، قطره ها سمی بودند ، و دارای اثرات سوverse مانند اعوجاج بینایی ، افزایش ضربان قلب ، عدم توانایی در تمرکز و با استفاده طولانی مدت ، مرگ بود. [6]

در قرن هجدهم ، آمریکایی ها با استفاده از ادرار گرم پسران جوان ، کک و مک آنها را پاک کردند. [1]

حقایق جالب آرایش

گاهی اوقات دارو قطعاً بدتر است

اولین حق ثبت اختراع لاک ناخن در سال 1919 بود و اولین رنگ آن صورتی کم رنگ بود. دختری که هر چیزی تیره تر از صورتی را می پوشید "غیراخلاقی" قلمداد می شود. [10]

اولین رژ لب چرخشی در لوله در سال 1923 ظاهر شد. [10]

در سال 1915 ، قانونگذار کانزاس لایحه ای را ارائه داد که استفاده از رژ لب را برای یک زن زیر 44 سال جرم تلقی می کند زیرا "تصور غلطی ایجاد می کند". [2]

الیزابت تیلور استفاده از سایه رژ لب قرمز خود را در مجموعه فیلم های خود منع کرد. [2]

اولین بار رژ لب تقریباً 4000–5000 سال پیش در بین النهرین باستان ظاهر شد که زنان برای تزئین لب های خود سنگهای قیمتی گرانبها را در خاک قرار می دادند. [3]

یکی از نیروهای محرکه مدرن سازی آرایش و لوازم آرایشی ، فیلم های هالیوود بود. [7]

اوژن شوئلر ، بنیانگذار L’Oreal ، رنگ موی مدرن و مصنوعی را در سال 1907 اختراع کرد. [5]

زنی در اوایل قرن 20 با فرو بردن یک برس کوچک در آب داغ ، مالیدن موها روی کیک حاوی صابون و رنگدانه ها ، ریمل اضافی را روی کاغذ لکه دار برداشته و سپس مخلوط باقیمانده را روی مژه های خود قرار می داد. [ 5]

دورین در قرون وسطی ، کلیسای کاتولیک تعلیم می داد که آرایش گناه است. تا سال 1000 میلادی ، آرایش و رنگ بدن در تمام کشورهای مسیحی مورد پسند واقع نشد. [10]

بسیاری از عروسهای مسلمان قبل از ازدواج برای موفقیت خوب در ازدواج ، دست و پاهای خود را با الگوهای حنا می پوشانند. [7]

واقعیت گریم عجیب

سم موش یا رنگ مو؟

در یونان باستان ، زنان موهای خود را با استفاده از عصاره های گیاهی یا آرسنیک روشن می کردند. [5]

در تلاش برای حفظ چهره چینی ، زنان جوان در اسپانیا در قرن هجدهم ، خاک رس می خورند ، حتی اگر این امر منجر به کم خونی یا کلروز شود (کمبود آهن که ممکن است باعث ایجاد رنگ سبز روی پوست شود). [5]

در سال 1952 ، ملکه الیزابت مارک رژ لب خود را سفارش داد تا با لباس تاجگذاری خود مطابقت داشته باشد. این رنگ پس از خانه اش در اسکاتلند ، "رژ لب بالمورال" نامیده شد. [2]

در طول دهه 1400 ، رنگ پریدگی زنان بسیار خشمگین بود. برای دستیابی به این نگاه ، برخی از خانمها خون خود را خون گرفتند ، یا با استفاده از زالو یا ریزش رگهای خود به روشی به نام "حجامت". [5]

در قرن هجدهم ، اعضای دربار فرانسه خواستار پوست آلباستر بودند. برای رسیدن به این هدف ، آنها لایه های ضخیمی از پودر سفید را که از سرب سفید ، تالک و استخوان پودر شده همراه با موم ، چربی نهنگ یا روغن ساخته شده است ، می پوشند. [5]

یک مطالعه در سال 1991 نشان داد که سیاستمداران زن که از آرایشگران هالیوود استفاده می کنند 30٪ بیشتر پیروز انتخابات هستند. [6]

از آنجا که دستها بیشتر از سطح صورت شسته می شوند و در معرض نور ماورا UV بنفش قرار می گیرند ، دستها اغلب از پوست صورت تیره یا قرمز هستند. این به این معنی است که آزمایش یک پایه در دست شما در فروشگاه ممکن است مطابقت خوبی با چهره نداشته باشد. [10]

برای ایجاد پاپ رنگ چشم ، متخصصان آرایش توصیه می کنند سایه چشم ، آستر و رنگ ریمل شما را با رنگ چشم خود مقایسه کنید. به عنوان مثال ، چشم های قهوه ای با آبی و سبز تیره ، چشم های آبی با قهوه ای یا شکلات طبیعی ، چشم های سبز با بنفش های عمیق و چشم های فندقی با سبزهای غنی در تضاد است.

در دوران رومی ، رژ لب یک نشانگر اجتماعی بود و حتی مردان لب های خود را برای نشان دادن درجه خود نقاشی می کردند. [2]

پمپ زدن برس ریمل به درون لوله های موجود در هوا ، که می تواند ریمل خشک شده و باعث پوسته پوسته شدن شود. [10]

فروش رژلب که به عنوان "اثر رژ لب" شناخته می شود ، در دوران رکود اقتصادی - و همچنین در روزهای بارانی افزایش می یابد. [4]

واقعیت جالب در مورد رژ لب

رژ لب می تواند بهترین دوست دختر باشد

فلس های ماهی (گوانین) اغلب به رژلب و سایه چشم اضافه می شوند تا باعث براق شدن آنها شود. [6]

یک زن متوسط ​​هر روز از ده محصول مراقبت شخصی استفاده می کند که حاوی 168 ماده شیمیایی است. مردان روزانه حدود 6 محصول با 85 ماده شیمیایی استفاده می کنند. [6]

بیش از نیمی از محصولات آرایشی و بهداشتی امروز حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند مانند استروژن عمل کرده و هورمون های بدن را مختل کنند. [6]

مادر ، اولین دئودورانت مدرن ، در سال 1889 در فیلادلفیا اختراع شد. ماده فعال آن کلرهیدرات آلومینیوم بود. [6]

با الهام از قلم توپ ، دئودورانت رول در سال 1952 معرفی شد. [7]

چین زادگاه لاک ناخن محسوب می شود. چینی ها لاک ناخن را از موم ، سفیده ، عربی صمغ (صمغ اقاقیا) و پودر رنگی تولید کردند. اولین آثار لاک ناخن در چین مربوط به 3000 سال قبل از میلاد است. [3]

در طول قرن نوزدهم ، مردان و زنان محترم از آرایش و عطر خودداری کردند ، به جز رایحه های ضعیف گل و کرم نامرئی پوست. لبها و گونه های رنگی ، موهای رنگ شده و صورت های کشیده نشانه بی اخلاقی بود. [7]

واقعیت جالب تاریخچه لوازم آرایشی

نقاشی هنری دو تولوز- لوترک در سال 1889 ، زن در توالتش

در طول دهه 1400 ، زنان به صورت و سینه خود سیروس می زدند تا کم رنگ تر به نظر برسد. متأسفانه سروس نه تنها از سرکه بلکه از سرب پودر شده تهیه شد که به سرعت پوست را می خورد و باعث مسمومیت با سرب ، ریزش مو ، عقب ماندگی ذهنی و حتی مرگ می شود. [5]

در دوران الیزابت از قطران ذغال سنگ به عنوان خط چشم ، مداد ابرو و ریمل استفاده می شد. متأسفانه ، این بو نه تنها بوی بدی داشت و هم قابل اشتعال بود ، بلکه باعث کوری می شد. [5]

رومیان باستان عاشق رنگ موی سیاه بودند. برای تهیه رنگ ، زالو را در سرکه تخمیر می کردند. [5]

در طول قرن 20 ، ریمل مژه و ابرو شامل تیومرسال بود که از جیوه ساخته می شود. متأسفانه شناخته شده است که تیومرسال باعث مسمومیت با جیوه می شود که در ریمل استفاده شود. این ماده همچنین یک ماده بحث برانگیز در واکسن ها است. [5]

با پرداخت 150 دلار ، برخی از اسپا ها صورت مخصوص "گیشا" را تشکیل می دهند که شامل فضولات بلبل است. مدفوع مرطوب را به صورت زده و خشک می کنند. [1]

واقعیت تاریخ آرایش ناخالص

سوسک های حلزونی خرد شده هنوز هم به عنوان ماده رنگ قرمز در رژلب استفاده می شود

آزتک ها از سوسک های خشک یا حلزون قرمز برای رنگ آمیزی لب ها و چشم های خود به رنگ قرمز استفاده می کنند.

لانولین یک ماده رایج در لوازم آرایشی مانند کرم های اصلاح ، لوسیون ها ، کرم های پوست ، شامپو ، مواد پاک کننده آرایش و رژ لب است. لانولین اساساً چربی حاصل از خز حیوانات است. این چربی حیوانی برداشت شده باعث چربی و چسبندگی رژ لب می شود. [8]

یک ماده رایج در ضد آفتاب ، آرایش چشم ، رژ لب و روغن های حمام اسکوالن است ، روغن غلیظ که از جگر کوسه فشرده می شود. شرکت های آرایشی و بهداشتی از روغن کبد کوسه استفاده می کنند پس مانده چربی باقی نمی گذارد و به خوبی با روغن های دیگر ترکیب می شود. اخیراً شرکت ها استفاده از منابع جایگزین مانند روغن جوانه گندم را آغاز کرده اند. [6]

استفراغ نهنگ ، یا نهنگ پو (آمبرگ) ، اغلب در عطرهای فانتزی یافت می شود زیرا به ماندگاری بیشتر رایحه های دیگر کمک می کند. هر گرم قیمت آن به 200 دلار می رسد. [7]

در سال 1650 ، پارلمان انگلیس سعی کرد رژ لب ، یا آنچه آنها "رذیلت نقاشی" می نامند ، ممنوع کند. این لایحه تصویب نشد. [2]

زنان یونانی در 3000 سال قبل از میلاد از موهای گاو به عنوان ابروهای جعلی استفاده می کند. در قرن هجدهم ، زنان ابروهای خود را می تراشیدند و به جای آن از موهای خاکستری موش استفاده می کردند. [3]

یک متخصص حشرات در انگلیس خاطرنشان کرد که شپش عانه به سرعت در حال از بین رفتن است ، به لطف محبوبیت روزافزون مشاغل مومی برزیل و سایر مشاغل. [1]

یک سالن در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا ، در صورت درخواست ، یک بوته آب گوشت گاو نر را در ماسک مو مخلوط می کند تا موهای سالم و براق ایجاد کند. [1]

کرم های صورت از خاویار گرفته تا لجن حلزون تهیه شده اند ، اما روند اخیر تبلیغ کرم ساخته شده از شهاب سنگ ها است. [1]

یک روش درمانی زیبایی تایلندی شامل یک سیلی در صورت راهی برای مبارزه با چین و چروک است. [1]

واقعیت آرایشی تصادفی

قوطی های آئروسل در ابتدا برای توزیع حشره کش ها در طول جنگ جهانی دوم ساخته شدند

اولین اسپری مو در بازار در سال 1960 توسط لورآل راه اندازی شد. [5]

"vajacial" همان چیزی است که به نظر می رسد: صورت برای واژن. روش 50 دقیقه ای با شستشوی تمیزکننده و ضد باکتری ، ماسک آنزیمی پاپایا ، استخراج موهای رشد کرده و در آخر موم آغاز می شود. [1]

یک روند رو به رشد اخیر ، جفت صورت است. این ماسک از سلولهای بنیادی جفت گوسفند استفاده می کند ، که قرار است پوست را سفت کرده و کلاژن را تقویت کند. سایر درمان های ضد پیری غیر معمول شامل سم زنبور عسل ، ماسک صورت "خون آشام" ، زالو ، اسپرم ، سرما درمانی ، کاکتوس ، ادرار و طلای جامد است. [9]

50 واقعیت جالب درباره آرایش و لوازم آرایشی

1. آرایش توسط FDA همراه با غذا ، داروهای بدون نسخه و وسایل پزشکی تنظیم می شود. آنها در صورت مشاهده غیر ایمن بودن محصولات آرایشی ، می توانند جلوی فروش آن را بگیرند.


2. کلمه "لوازم آرایشی" از کلمه یونانی kosmos آمده است ، که به معنی "از این دنیا یا دنیوی" است.


3. از آنجا که شما دستان خود را بیش از صورت خود می شوید ، مطابقت آرایش با رنگ پوست دستان شما خوب نیست. این می تواند باعث شود شما لحنی تیره یا قرمزتر انتخاب کنید.


پست های برتر از HolleewoodHair:

مورد علاقه های خواننده HolleewoodHair.com

4- زنان عادت داشتند گونه های خود را نیشگون بگیرند تا قبل از اختراع رژگونه گونه های گلگون به خود بدهند.


5- از ترازوی ماهی زمینی می توان برای افزودن براق کننده به رژ لب و سایه چشم استفاده کرد.


6. حمام حبابی ، دهانشویه و دئودورانت همگی از مواد آرایشی محسوب می شوند.


7. اولین محصولات آرایشی و بهداشتی EVER در جهان توسط مصر باستان از سنگ معدن مس و سرب ایجاد شده است.


8. اولین آرایش از مصر انجام شد ، جایی که زنان با استفاده از رنگ تیره زیر پلک و سیاه مژه های خود چشم های خود را نقاشی می کردند.


9. در دوران قدیم از آرایش برای ترساندن دشمنان ، نشان دادن درجه اجتماعی یا جادوگری استفاده می شد.


10. بنیانگذار Maybelline این شرکت را به نام خواهرش Maybel که وی را برای ایجاد محصولات آرایشی الهام بخشید ، نامگذاری کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده


مدیاوین

11. "ضد آلرژی" به این معنی است که تولید کننده احساس می کند محصول کمتر ممکن است واکنش آلرژیک ایجاد کند.


12. وقتی از اصطلاح "مواد طبیعی" استفاده می شود ، به این معنی است که آنها مستقیماً از گیاهان یا محصولات حیوانی استخراج می شوند.


13. نستله صاحب یک چهارم بزرگترین شرکت آرایشی و بهداشتی جهان به نام L’Oreal است.


14. MAC مخفف "Makeup Art Cosmetics" است.


15. 60٪ دختران 12 ساله از مواد آرایشی استفاده می کنند.


16. دور نگه داشتن آرایش از نور خورشید از تخریب مواد نگهدارنده در آن جلوگیری می کند.


17. رومیان باستان چین و چروک ، کک و مک ، لکه های آفتاب ، پوسته پوسته و لکه ها را نامطلوب می دانستند. برای نرم کردن چین و چروک ، آنها از چربی قو یا شیر خر استفاده کردند. زخم و کک و مک با خاکستر حلزون ها درمان شد.


18. مصری ها قبل از اختراع لاک ناخن از حنا برای لکه زدن ناخن های خود استفاده می کردند.


19. اولین لاک ناخن در سال 3000 قبل از میلاد در چین اختراع شد. با مخلوط سفیده ، موم ، صمغ و پودر رنگی.


20. در 3000 سال قبل از میلاد رنگ پریده مطلوب بود. مردم برای دستیابی به این ظاهر مجبور شدند "خود را خونریزی کنند".


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده

21. در سال 1400 ، مد بودن زنان بدون مو بود. آنها سر خود را تراشیده و ابروها و مژه های خود را کاملا بیرون می کشند.


22- شایعترین آسیب ناشی از آرایش خراشیدن چشم با عصای ریمل است.


23. در مصر باستان ، رژیم زیبایی بسیار پیچیده بود. این کار با پیاده روی و استفاده از گلوله های بخور دادن به زیر بغل به عنوان نوعی خوشبو کننده آغاز شد. سپس ، در حالی که پشت آینه نشسته بودیم ، خدمتکاران آسیاب و اپلتی که برای آرایش روزانه استفاده می شد ، آوردند. نوکران مالاکیت را با روغن حاصل از چربی حیوانات مخلوط کرده و سایه چشم ایجاد کردند. خادم با یک چوب عاج کوچک که از یک انتهای آن حک شده است ، سایه چشم را زده و سپس با سرمه سیاه چشمها را آستین می کند. از اوچر قرمز به عنوان رژ لب استفاده می کردند.


24. آکنه شایع ترین مشکل پوستی در نوجوانان است.


25. به جز مواد افزودنی رنگی و چند ماده ممنوع ، یک تولید کننده مواد آرایشی ممکن است تقریباً از هر ماده اولیه به عنوان ماده آرایشی استفاده کند و محصول را بدون تأیید FDA به بازار عرضه کند.


26. در دوران الیزابت ، از قطران ذغال سنگ به عنوان خط چشم ، ریمل مژه و ابرو استفاده می شد. متأسفانه ، بوی آن وحشتناک ، کوری ایجاد شده و قابل اشتعال است.


27. در دوره ویکتوریا ، زنان طبقه بالا هیچ آرایش نمی کردند ، زیرا فقط توسط بازیگران صحنه ، زنان طبقه کارگر و روسپی ها استفاده می شد.


28. از مدفوع بلبل در جراحی های زیبایی گیشا استفاده می شود. آن را به صورت مرطوب اعمال کرده و اجازه می دهید خشک شود. قرار است چین و چروک ها را کم کند و گفته می شود که یک لایه بردار عالی است. (در مورد مدفوع مورد استفاده در آرایش بیشتر بخوانید!)


29. گفته شد که اولین بار در سال 1915 توسط شرکت تیغ تراشیدن Wilkenson ، موهای زیر بغل غیر زنانه بود ، پس از آنکه زنی بدون جلد روی جلد مجله Harper’s Bazaar ظاهر شد.


30. کوکو شانل پس از آنکه در یک سفر دریایی خود را برنزه کرد ، روند برنزه شدن را آغاز کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده



مدیاوین

31. دئودورانت کرم مام در فیلادلفیا در سال 1889 ساخته شد. ماده اصلی آن کلریدیم آلومینیوم بود.


32. در سال 1952 ، رول روی دئودورانت از قلم گلوله ای الهام گرفته شد.


33. پس از محبوب شدن برنزه شدن کوکو شانل ، قهوهای مایل به زرد تقلبی بازار را فرا گرفت. با این حال ، در منطقه آسیا ، محصولات سفید کننده پوست از آنجا که آسیایی ها پوست کم رنگ را ترجیح می دهند ، محبوبیت بیشتری دارند.


34. یک تکنیک معروف به نام "ادرار درمانی" توسط بسیاری از افراد مشهور برای سالم و زیبا ماندن استفاده می شود. این شامل مالیدن اولین ادرار روز خود بر روی صورت و یا نوشیدن چند قطره است: - /


35. در سال 1400 زنان ، صورت خود را با "سروس" ، که از سرکه و پودر سرب ساخته شده بود ، سفید می کنند. سروس به سرعت پوست را خورد و باعث ایجاد بیش از یک لایه شد. در نهایت باعث کشته شدن فرد شد.


36. پس از مدتی ، سرب ceruse با اکسید روی جایگزین شد.


37. نوشیدن آب فراوان ، درخشش فوری به صورت شما می بخشد.


38. بومیان نیوزلند صورت خود را با چرخشی به نام "Moko" خال کوبی می کنند. این آیین زیبایی مقدس شمرده می شود و قدمت آن به صدها سال پیش باز می گردد.


39. ایالات متحده بالاترین میزان جراحی زیبایی را در جهان دارد.


40. خمیردندان روم باستان حاوی آمونیاک از ادرار انسان بود که دندانها را سفید می کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده

41- کوچینال رنگ قرمز است که از سوسکهای زمینی ساخته شده و در تمدنهای باستانی اینکان و آزتک برای رنگ آمیزی لبها و ناخنها به رنگ قرمز استفاده می شده است.


42. در دهه 1930 ، محصولی به نام "Lash Lure" در ایالات متحده به عنوان ریمل ماندگار فروخته شد. بیش از دوازده زن را کور کرد و یک نفر را کشت.


43. در قرن 17 و 18 ، زنان چشمهای خود را با قطره های گیاهی به نام Belladonna گشاد می کردند ، زیرا این گیاه جذاب به نظر می رسید. استفاده طولانی مدت به چشم آسیب رسانده و منجر به کوری می شود.




مدیاوین

44. بیماران مبتلا به آکنه و سوختگی در انگلیس ممکن است با "Vavelta" ، مایع شفافی که شامل سلولهای پوستی است که پوست آسیب دیده را از داخل به جوان سازی و احیا می کند ، درمان شود. این سلولهای پوستی ، فیبروبلاست نامیده می شوند ، از پوست ختنه ای که توسط مادران پسران ختنه شده اهدا می شود ، جدا شده اند.


45. در روم باستان ، "cosmetae" (که کلمه زیبایی شناسی از آن آمده است) خدمتگزاران زنی بودند که برای زنان ثروتمند رومی لوازم آرایشی می زدند و آنها را با عطر غسل می دادند. همچنین گفته می شود که cosmetae مواد مختلف آرایشی را در بزاق خود حل می کند.


46. ​​موهای خود را در روم باستان سیاه رنگ کنید ، شامل تغذیه زالو ، قرار دادن آنها در سرکه ، ترک مواد برای مدت دو ماه و غلیظ شدن در خمیر ، سپس مخلوط را به مو بمالید و اجازه دهید برای یک روز خشک شود.


47. وقتی ریمل ضد آب در سال 1938 وارد صنعت زیبایی شد ، از 50٪ سقز ساخته شد.


48. مشهور بود که کلئوپاترا بادبان کشتی خود را در عطر خیس می کند تا این عطر قبل از او به رم (و مارک آنتونی) برسد.


49. در ویتنام و سایر مناطق آسیا ، زنان و مردان در مراسم "سیاه شدن دندان" شرکت می کنند تا جذابیت جنسی را حفظ کنند ، دندان های سالم را حفظ کنند و به عنوان یک روح شیطانی اشتباه نکنند.

30 واقعیت جالب در مورد آرایش و لوازم آرایشی

نمی دانید چگونه می توانید وقت آزاد را سپری کنید که مایلید کمی از کار نوشتن مقاله در دانشگاه خود کوتاه بیایید؟ دانشجو بودن در واقع سرگرم کننده است ، گرچه ممکن است قبل از امتحانات یا تکمیل مقالات متعدد ، با مطالعه در اواخر شب احساس غرق شوید. نوآوری های فناوری آموزشی ، زندگی دانشجویی را آسان می کند زیرا می توانید برای انجام تحقیقات یا کمک به قالب بندی مقاله به منابع آنلاین دسترسی پیدا کنید. بنابراین شما همیشه می توانید کمی برای استراحت ، گوش دادن به موسیقی یا خواندن چیزی برای سرگرمی پیدا کنید. و چه چیزی بهتر از خواندن برخی از حقایق تصادفی در مورد زیبایی و لوازم آرایشی است؟ در اینجا لیستی از حقایق پر زرق و برق درباره آرایش و مواد آرایشی آورده شده است که شاید از آنها آگاهی نداشته باشید.


کلمه "لوازم آرایشی" ریشه ای یونانی دارد. این واژه از کلمه "kosmos" گرفته شده است که به معنی تزئین یا ترتیب دادن است. مجله مشهور Cosmopolitan نیز این ریشه را دارد.

مواد آرایشی بخشی جدایی ناپذیر از سلامتی و بهداشت در مصر باستان بود. مصریان باستان از قرص و کرم برای محافظت از پوست خود در برابر باد خشک و خورشید استفاده می کردند. روغن های طبیعی از مواد اصلی عطرهایی بودند که در مناسک مذهبی نیز مورد استفاده قرار می گرفتند.

جراحی زیبایی یک تجارت پررونق به ارزش 20 میلیارد دلار است و به رشد خود ادامه می دهد. در ایالات متحده آمریکا ، از سال 1997 تعداد جراحی های پلاستیک بیش از 220٪ افزایش یافته است.

شرکت های زیبایی 25٪ از فروش خود را صرف تبلیغ و تبلیغات می کنند و فقط 2-3٪ را برای تحقیق و توسعه صرف می کنند. شرکت های دارویی 15٪ از فروش خود را صرف تحقیقات می کنند.

صنعت زیبایی جهانی شامل آرایش (18 میلیارد دلار) ، عطر (15 میلیارد دلار) ، مراقبت از مو (38 میلیارد دلار) و مراقبت از پوست (24 میلیارد دلار) است.

هر ساله آمریکایی ها بیشتر از هزینه های خود صرف آموزش زیبایی می کنند.

صنعت زیبایی جهانی سالانه 7 درصد رشد نشان می دهد که بیش از دو برابر نرخ تولید ناخالص داخلی در کشورهای پیشرفته است.

اولین رژ لب تقریباً 4000 سال پیش در بین النهرین باستان ظاهر شد که زنان لبهای خود را با گرد و غبار ساخته شده از سنگهای قیمتی گرانبها تزئین کردند.

اولین لاک ناخن ثبت شده در سال 1919 ظاهر شد و این رنگ صورتی کم رنگ بود.

رنگ موی مصنوعی مدرن در سال 1907 توسط بنیانگذار L’Oreal Eugène Schueller اختراع شد.

حدود 1300 ماده سمی استفاده از آن در محصولات زیبایی ممنوع است. در ایالات متحده آمریکا ، این تعداد فقط 11 است.

در دوران رومی ، حتی مردان لب های خود را با رژ لب رنگ آمیزی می کردند تا درجه اجتماعی خود را نشان دهند.

مطالعه ای که در سال 1991 انجام شد ، نشان داد که سیاستمدار زنی که هنرمندان گریم هالیوود را استخدام کرده است ، احتمالاً 30٪ در مبارزات انتخاباتی خود پیروز می شود.

یک زن متوسط ​​روزانه از ده محصول مراقبت از زیبایی که حاوی 168 ماده شیمیایی است استفاده می کند. یک مرد متوسط ​​فقط از 6 محصول با 85 ماده اولیه استفاده می کند.

اولین دئودورانت رول در سال 1952 اختراع شد.

اولین اسپری مو برای بازار انبوه توسط L’Oreal در سال 1960 راه اندازی شد.

آزتک ها از سوسک های حلزون خشک شده برای رنگ آمیزی چشم و لب های خود قرمز استفاده می کنند.

رومیان باستان با تخمیر زالو در سرکه رنگ موی سیاه می ساختند.

در نظر گرفته شده است که لاک ناخن در چین حدود 3000 سال قبل از میلاد اختراع شده باشد. از سفیده تخم مرغ ، موم ، پودر رنگی و عربی صمغ ساخته شده بود.

در یونان باستان ، زنان موهای خود را با عصاره های گیاهی یا آرسنیک روشن می کردند.

اولین دئودورانت مدرن حاوی کلرهیدرات آلومینیوم در سال 1889 در فیلادلفیا اختراع شد.

استفراغ نهنگ و نهنگ پو از مواد تشکیل دهنده عطرهای فانتزی هستند زیرا اطمینان از ماندگاری بیشتر رایحه های دیگر را می دهند. قیمت آن هر گرم 200 دلار است.

برخی از اسپاها صورت "گیشا" را با قیمت 150 دلار ارائه می دهند. این شامل فضولات بلبل مرطوب است که به صورت زده می شود و اجازه می گیرد روی آن خشک شود

در دوران الیزابت از قطران ذغال سنگ به عنوان ریمل ، مداد ابرو و خط چشم استفاده می شد. قابل اشتعال بود ، بوی بدی دارد و باعث کوری می شود.

حدود 3000 سال قبل از میلاد ، زنان یونانی از موهای گاو به عنوان ابروهای جعلی استفاده می کردند.

برای براق شدن سایه چشم و رژ لب ، مقیاس ماهی معمولاً اضافه می شود.

در اسپانیا در قرن هجدهم ، زنان جوان خاک رس می خوردند که منجر به کلروز یا کم خونی می شود تا رنگ چینی بدست آورد.

در قرون وسطی ، زنان برای بهبود رنگ چهره خود ، آرسنیک را می بلعیدند.

فروش رژ لب معمولاً در دوران رکود اقتصادی افزایش می یابد.

در طول قرن نوزدهم ، زنان و مردان محترم آرایش یا عطر نمی پوشیدند. موارد استثنا کرم نامرئی پوست و رایحه های گل ضعیف بود.

https://www.zarias.com/30-interesting-facts-makeup-cosmetics/

تم تولد دخترانه

تم  تولد دخترانه
آن را به جشن تولدی که آرزویش را داشته است بسازید! زیبا در عشق صورتی یا بنفش ، ما همه آن را داریم تم تولد دخترانه . مهمانی مناسب برای یک شاهزاده خانم را با انبوهی از محبوب ترین موضوعات انتخاب کنید. تم را با بهترین انتخاب از دکوراسیون دخترانه ، جشن های مهمانی ، بادکنک ، دعوت نامه و موارد دیگر کامل کنید. دامنه کامل ما را مشاهده کنید

27 تم جشن تولد شگفت انگیز برای دختران
توسط Anisha Nair - 1 نوامبر 2019
27 تم جشن تولد شگفت انگیز برای دختران
برنامه ریزی یک جشن تولد مبتنی بر تم ، به دلیل تعداد موضوعی که می توانید انتخاب کنید ، ممکن است گاهی گیج کننده باشد. نوزاد دختر شما و تولد او نیز برای شما خاص است. پس چرا یک جشن تولد برای او برگزار نکنید که او تمام زندگی خود را گرامی بدارد؟ ما ایده های شگفت انگیز تم مهمانی برای یک مهمانی تکان دهنده داریم که در آن نه تنها دختر شما بلکه باند دخترانش نیز انفجار خواهند داشت.

تبلیغات

27 ایده خلاقانه برای جشن تولد برای دختران
در اینجا 27 موضوع خلاقانه تولد برای دختران آورده شده است که باعث می شود او احساس خاصی داشته باشد و مانند یک شاهزاده خانم جشن گرفته شود:

تبلیغات

1. حزب "همه صورتی"
اگر دختر بچه شما عضوی از تیپ صورتی ها است ، این ایده برای شما مناسب است. برای تولد او یک طرح رنگ صورتی را نگه دارید و همه چیز را با سایه های مکمل صورتی تزئین کنید! این تم انتخابی بدون استرس برای اولین تولد دخترتان است.

تبلیغات

ایده ها:

خانه را با بادکنک و روبان های صورتی تزئین کنید.
شاهزاده خانم خود را با یک لباس فرم زیبا یا لباس مجلسی بپوشید.
کلاه های صورتی را به مهمانان تقسیم کنید.
کاپ کیک صورتی ، آب نبات یا ژله را سرو کنید و یک کیک صورتی سفارشی سفارش دهید.
لوازم تحریر به رنگ صورتی یا آینه های کوچک صورتی را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
2. مهمانی «دیزنی»
دختران عاشق پرنسس های دیزنی هستند!. دختران حداقل یک شاهزاده خانم را به عنوان مورد علاقه خود دارند. بنابراین ، چرا اجازه نمی دهید دخترتان یک روز شاهزاده خانم محبوب دیزنی باشد؟

تبلیغات
ایده ها:

از مهمانان خود بخواهید دخترانشان را مانند شاهزاده خانم های دیزنی بپوشند.
لباس دخترتان را به عنوان شاهزاده خانم محبوب دیزنی خود بپوشانید.
تیاراها را به دختران توزیع کنید.
مکان را با برش های مختلف از شاهزاده خانم های دیزنی تزئین کنید.
یک کیک سفارشی به شکل قلعه سفارش دهید.
لیوان یا لوازم التحریر را با پرنسس های دیزنی که روی آنها چاپ شده توزیع کنید.
3. مهمانی "باربی"
عروسک های باربی توسط دختران دوست دارند ، که به نوبه خود ، این تم را امتحان می کند.

ایده ها:

تبلیغات
مکان را با برش های باربی و عروسک های باربی تزئین کنید.
دختر خود را با لباس عروسکی باربی سفارشی بپوشید.
یک نمایش لباس باربی یا یک عکاسی برای باندهای دختر ترتیب دهید.
یک کیک سفارشی با شکل عروسک باربی روی آن سفارش دهید.
ست های عروسک باربی یا لوازم التحریر چاپ شده باربی را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
4. "مهمانی پولکا"
نقاط پولکا حس یکپارچهسازی با سیستمعامل دارند. با این حال ، هیچ کس نمی تواند سبک سبک خود را انکار کند! این تم ایده خوبی برای اولین تولد دخترتان است!

ایده ها:

محل برگزاری را با بادکنک های خال خال ، پرده و سفره تزئین کنید.
دختر تولد را با لباس خال خال بپوشانید.
نوشیدنی ها را در فنجان های خال خالی و میان وعده ها را در بشقاب های خال خالی میل کنید.
کیک سفارشی طرح دار طرح نقطه ای.
لیوان های خال خال را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
پارتی پولکا

5. "حزب منجمد"
السا و آنا پرنسس های مورد علاقه همیشه دیزنی هستند و موضوع زمستانی مرتبط با فیلم باعث می شود این ایده مهمانی بیشتر اتفاق بیفتد.

ایده ها:

تبلیغات

تبلیغات

مکان را با تم سفید و آبی تزئین کنید.
دانه های برف DIY را با کاغذ درست کنید و آنها را با نخ آویزان کنید.
دختر تولد را مانند السا بپوشید.
تاج و تخت را به بچه ها تقسیم کنید.
یک کیک سفارشی با شکل های السا و آنا سفارش دهید.
موارد دلخواه مهمانی شخصی را با چاپ السا ، آنا یا اولاف توزیع کنید.
6. مهمانی 'مینی موس'
مینی موس مورد علاقه همیشه است! تم مینی موس را امتحان کنید. این قطعاً دختر شما را خوشحال خواهد کرد!

ایده ها:

تبلیغات

محل برگزاری را با بادکنک های صورتی و سیاه تزئین کنید.
لباس دخترانه خود را در لباس های سیاه و قرمز بپوشانید.
هدبندهای مینی موس را به مهمانان تقسیم کنید.
یک کیک سفارشی سفارش دهید که روی آن شکل مینی موس قرار دارد.
یک مهمانی رقص برای بچه ها ترتیب دهید.
لیوان یا لوازم التحریر را که مینی موس روی آنها چاپ کرده است به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
7. مهمانی ‘Hello Kitty’
Hello Kitty یکی دیگر از شخصیت های انیمیشن مورد علاقه همیشه است که یک موضوع مهمانی عالی را ایجاد می کند.

ایده ها:

تبلیغات

مکان را با برش های Hello Kitty تزئین کنید.
دختر بچه خود را در یک لباس زیبا با لباس Hello Kitty روی لباس خود لباس بپوشید.
سربندهایی را که روی آن کمان قرمز قرار دارد ، توزیع کنید.
یک کیک سفارشی که روی آن شکل Hello Kitty قرار دارد را سفارش دهید.
لوازم التحریر چاپی Hello Kitty را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
8. مهمانی "پری دریایی"
ما مطمئن هستیم که فرشته کوچک شما آریل ، پری دریایی را دوست دارد. پس چرا سعی نمی کنید برای او مهمانی پری دریایی برگزار کنید؟

ایده ها:

تبلیغات

محل برگزاری را به رنگ آبی یا سبز دریایی تزئین کنید.
ایده های دکوراسیون تولد برای مهمانی دختر بچه شما همچنین می تواند شامل آویزهای برش پوسته دریا و پری دریایی باشد.
دختر کوچک خود را با لباس پری دریایی بپوشید که می توانید آن را به صورت آماده بخرید یا بخیه بزنید.
یک کیک سفارشی با شکل آریل ، پری دریایی ، روی آن سفارش دهید.
موارد شخصی را با پری دریایی که روی آنها چاپ شده است به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
9. حزب "هانا مونتانا"
هنگام برنامه ریزی تولد برای دختر نوجوان خود ، این موضوع می تواند روز را نجات دهد!

ایده ها:

مکان را با استفاده از برش های میکروفون و هانا مونتانا تزئین کنید.
دختر خود را درست مانند هانا مونتانا بپوشید.
یک مسابقه آواز کارائوکه برای دختران ترتیب دهید.
یک کیک سفارشی سفارش دهید که روی آن شکل هانا مونتانا قرار دارد.
توزیع گو
حلقه های کلیدی itar یا کیف دستی حمل شده هانا مونتانا به عنوان هدیه برگشتی.
10. مهمانی «بستنی مخروطی»
نه تنها بچه ها بلکه بزرگسالان نیز بستنی را دوست دارند. تصور کنید همه طعم ها را در یک زمان در یک مکان داشته باشید. عالیه ، درسته؟ دیگر صبر نکنید و به یک مهمانی با مضمون بستنی برای شاهزاده خانم خود بروید!

ایده ها:

مکان را با برش های مخروط بستنی تزئین کنید.
دختر خود را در یک لباس رنگارنگ لباس بپوشید.
تعداد زیادی مخروط با تمام طعم های بستنی موجود را ذخیره کنید.
آب نبات بستنی استوک نیز هست.
یک کیک سفارشی با لایه بستنی روی آن سفارش دهید یا به سراغ کیک بستنی بروید!
برق لب بستنی را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
مهمانی «بستنی مخروطی»

11. مهمانی «رنگین کمان»
چه کسی رنگین کمان را دوست ندارد؟ این تم برای جشن گرفتن رنگ های منعکس کننده شادی و جشن ، موضوع مناسبی است!

ایده ها:

خانه را با بادکنک و گلها در هر رنگی تزئین کنید.
دختر خود را با لباسی بپوشید که تمام رنگ های رنگین کمان را داشته باشد.
کلاه های رنگارنگ را به بچه ها تقسیم کنید.
بشقاب های استوک ، لیوان ، دستمال و قاشق در همه رنگ ها.
یک کیک سفارشی سفارش دهید که رنگین کمان روی آن باشد.
رنگ های رنگ آمیزی را به عنوان هدایای برگشتی توزیع کنید.
12. مهمانی 'Fashionista'
تعجب آور نیست که دختران عاشق مد هستند. تم fashionista انتخاب خوبی برای دختر نوجوان شماست.

ایده ها:

مکان را با لباس ، آینه ، پاشنه و بریدگی های کاغذ رژ لب تزئین کنید.
تاجیکستان را به میهمانان تقسیم کنید.
لباس دخترتان را بپوشید تا شبیه یک مدل با آرایش سبک باشد.
یک نمایش مد برای دختران ترتیب دهید.
یک کیک سفارشی به شکل لباس یا کاپ کیک با لوازم آرایش مختلف که روی آنها ساخته شده سفارش دهید.
کیت های لوازم جانبی آرایش را به عنوان موارد مهمانی توزیع کنید.
13. مهمانی «هری پاتر»
هری پاتر صرف نظر از جنسیت و سن یک گزینه محبوب است ، پس چرا برای تولد بعدی دخترتان سراغ این موضوع پرماجرا نروید؟

ایده ها:

دعوت نامه ها را با مهر هوگوارتز ارسال کنید.
مکان را با پوسترهای شخصیت های فیلم تزئین کنید.
دروازه را با بنری با عنوان "به هاگوارتز خوش آمدید" تزئین کنید.
لباس دخترتان را مانند هرمیون از هری پاتر یا شخصیت محبوب او بپوشید.
ترکه های دست ساز و عبا را به میهمانان تقسیم کنید.
یک کیک سفارشی به شکل کلاه مرتب سازی سفارش دهید.
لیوان های چاپ شده با آرم هاگوارتز را به مهمانان تقسیم کنید.
14. حزب "پری"
موضوعاتی که شامل جادو و جن می شود دختر تولد شما را وا می دارد! هر کس در زندگی خود یک بار به یک پری امیدوار بوده است تا زندگی خود را دگرگون کند ، درست مثل سیندرلا!

ایده ها:

مکان را با برش های پری و پروانه تزئین کنید.
لباس دختر خود را درست مانند یک پری با یک مجموعه کاغذ ساخته شده از بال ساخته شده به پشت لباس ، لباس خود را بپوشید.
ترکه های ستاره ای ، تیاراها و بال های کاغذی را به مهمانان تقسیم کنید ،
کاپ کیک ها را با پری های ساخته شده روی آنها سرو کنید.
یک کیک سفارشی سفارش دهید که روی آن یک شکل پری وجود دارد.
لیوانهایی را که پریا روی آنها چاپ شده است به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
15. مهمانی «جواهرات»
دختران جواهرات را دوست دارند و این عشق با افزایش سن رشد می کند! این موضوع را به تم مناسبی برای تولد بعدی دختر نوجوان شما تبدیل می کند.

ایده ها:

محل برگزاری را با برش های کاغذی از دستبند ، گردنبند و گوشواره تزئین کنید.
دختر خود را با لباسی زیبا با یک جواهر زیبا که گوش ، گردن ، حلقه و مچ های او را آراسته است ، بپوشید.
کاپ کیک ها را با لوازم جانبی مختلف جواهرات ساخته شده روی آنها سرو کنید.
یک کیک سفارشی به شکل جعبه جواهرات سفارش دهید.
جعبه های جواهرات کوچک را به عنوان هدایای برگشتی توزیع کنید.
16. حزب ‘سیرک’
"سفر به سیرک" یکی از تم های تولد است که به طور گسترده توسط بچه ها مورد ستایش قرار می گیرد. این تم را در روز تولد دخترتان امتحان کنید و بگذارید از نمایش لذت ببرد.

ایده ها:

محل برگزاری را با بادکنک های قرمز و سفید تزئین کنید.
برخی از بریده های حیوانات دلقک و سیرک را قطع کنید.
دخترتان را در یک قورباغه قرمز و سفید خال خال بپوشید.
برای سرگرمی بچه ها یک جادوگر رزرو کنید.
یک کیک سفارشی با شکل دلقک روی آن سفارش دهید.
اسباب بازی های پر از دلقک را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
مهمانی بچه های 'سیرک'

17. مهمانی "حباب"
حباب ها زیبا و تم مناسبی برای جشن تولد در تابستان ها هستند.

ایده ها:

محل برگزاری را با بادکنک های شفاف کاملاً دایره ای شکل تزئین کنید.
محل برگزاری را با حباب های ژله تزئین کنید که وقتی در آب قرار می گیرند ، متورم می شوند.
دختر خود را با یک لباس تابستانی زیبا بپوشید.
ساندویچ ها و کاپ کیک های گرد را با حباب های قند روی آنها سرو کنید.
بسته های حباب را روی زمین پخش کنید و بگذارید بچه ها آنها را بیرون بیاورند.
با حباب های غول پیکری که به راحتی در خانه درست می شود ، یک مهمانی بازی در باغ ترتیب دهید.
اسباب بازی هایی را که برای دمیدن حباب ساخته شده است به عنوان بخش مهمانی توزیع کنید.
18. مهمانی «پروانه»
تم مهمانی پروانه ای تم ساده ای است که می تواند به راحتی برای شاهزاده خانم کوچک شما اجرا شود.

ایده ها:

محل برگزاری را با بادکنک های چاپ شده روی پروانه و برش های کاغذ پروانه تزئین کنید.
دختر خود را در یک لباس زیبا با بالهای کوچک که به پشت او چسبانده شده است بپوشید.
کلاه هایی را که روی آنها پروانه ها چاپ شده توزیع کنید.
یک کیک سفارشی با پروانه ها سفارش دهید.
تمبر یا برچسب پروانه را به عنوان مهمانی مهمانی توزیع کنید.
19. مهمانی "Finding Dory"
Finding Dory یک فیلم انیمیشن محبوب در بین بچه ها است. این تم تولد را در روز تولد بعدی خود امتحان کنید و اجازه دهید او خوشبختی پیدا کند.

ایده ها:

مکان را با رنگ آبی تزئین کنید تا یک صحنه زیر آب ایجاد کنید.
تزئین
محل برش کاغذ Dory و Nemo.
لباس دخترتان را با لباسی آبی بپوشید که روی آن یک درپوش چاپ شده باشد.
کلاه های چاپی Dory را به میهمانان نیز توزیع کنید.
یک کیک سفارشی به شکل دوری سفارش دهید.
موارد سفارشی با مضمون Dory را به عنوان هدایای برگشتی توزیع کنید.
20. مهمانی ‘Shimmery’
عشق دختران به درخشش و درخشش ناشناخته نیست. با این موضوع پیش بروید و جای خود را برای یک مهمانی نمادین باز کنید.

ایده ها:

مکان را با پمپ های براق و براق و بادکنک های براق تزئین کنید.
دختر خود را با یک لباس براق و طلایی یا نقره ای بپوشانید.
در مقابل پس زمینه براق و براق ، برای دختران یک عکس تهیه کنید.
کیک براق سفارشی سفارش دهید.
رنگ های ناخن زرق و برق را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
21. مهمانی 'پیک نیک'
یک مهمانی پیک نیک در صورتی که تولد دخترتان در تابستان بیفتد بهترین تم جشن تولد را تشکیل می دهد.

ایده ها:

در پارک یا باغ خود مهمانی ترتیب دهید.
مکان را با پتو و سبد پیک نیک تزئین کنید.
دختر خود را در یک لباس زیبا و رنگارنگ بپوشانید.
بازی های فضای باز را برای بچه ها ترتیب دهید.
یک کیک سفارشی به شکل هندوانه سفارش دهید.
طناب زدن را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
مهمانی 'پیک نیک' بچه ها

22. مهمانی «لباس خواب»
دختران عاشق شبگردی هستند و چه چیزی بهتر از بیدار ماندن در یک شب شب و جشن گرفتن یک مهمانی است!

ایده ها:

یک مهمانی شبانه را در خانه خود ترتیب دهید.
از مهمانان خود بخواهید که در لباس شب خود بیایند.
خانه را با بادکنک و بالش های قلبی شکل تزئین کنید.
یک کیک سفارشی به شکل تخت سفارش دهید.
یک جلسه رقص برای بچه ها ترتیب دهید.
بالش های پر شده قلبی را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
23. مهمانی «زن شگفت انگیز»
یک مهمانی با مضمون "Wonder Woman" برای دختر فوق العاده خود ترتیب دهید تا در روز خاص خود احساس قدرت کند.

ایده ها:

محل برگزاری را با بادکنک های آبی و قرمز و پوسترهای Wonder Woman تزئین کنید.
دختر خود را با لباس Wonder Woman بپوشید.
کلاهبرداری های زن شگفت انگیز را به بچه ها تقسیم کنید.
برای دختران عکاسی ترتیب دهید.
یک کیک سفارشی با شکل Wonder Woman روی آن سفارش دهید.
لوازم تحریر چاپ شده Wonder Woman را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
24. مهمانی 'گل'
گل ها در ایجاد روحیه ای تازه ، معطر و شاد کمک می کنند. اگر دختران کودک شما گل دوست داشتند ، این موضوع برای جشن تولد او امتحان کنید!

ایده ها:

محل برگزاری را با گلهای مختلف واقعی یا مصنوعی مانند گل رز ، سوسن یا ارکیده تزئین کنید.
برش های کاغذی از گل ها ایجاد کنید و آنها را در اطراف محل آویزان کنید.
تاجران گل را به بچه ها تقسیم کنید.
لباس دخترانه یا لباس مجلسی را بپوشید.
یک بازی را ترتیب دهید که بچه ها باید از گلی که روی صفحه پروژکتور ظاهر می شود نام ببرند.
یک کیک سفارشی سفارش دهید که تعداد زیادی گل قند روی آن قرار دارد.
گلهای رز را به عنوان مورد علاقه حزب تقسیم کنید.
25. مهمانی 'مینیون'
مینیون ها بحث شهر هستند. «من نفرت انگیز» ، یک فیلم انیمیشنی که این شخصیت ها را در خود جای داده است ، محبوبیت زیادی دارد و همین موضوع تولد را به یک موضوع جالب تبدیل می کند.

ایده ها:

مکان را با بادکنک های زرد و آبی و بریدگی های مینیون تزئین کنید.
دخترتان را با یک شلوار بند شانه آبی به رنگ زرد بپوشید.
نوشیدنی های سرد را در فنجان های یکبار مصرف چاپ شده سرو کنید.
یک کیک سفارشی با شکل های مینیون سفارش دهید.
کارد و چنگال آبی و زرد استوک برای سرو تنقلات.
لیوان چاپ شده مینیون یا ثابت را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.
26. حزب 'شیر شاه'
تم شیر شاه یکی دیگر از جدیدترین موارد اضافه شده به تم های جشن تولد مورد علاقه حتی برای دختران است. این رویداد مطمئناً با این موضوع خارق العاده جذاب خواهد بود!

ایده ها:

فرشته کوچک ما را مانند نالا یا هر یک از شخصیت های مورد علاقه او از شیر شاه بپوشید.
خانه را به شباهت سرزمین های پراید آفریقا تزئین کنید.
کارد و چنگال داشته باشید تا با موضوع همراه شود.
از همه مهمانان بخواهید که لباس شخصیت های فیلم را بپوشند یا به آنها ماسک از شخصیت ها بدهند تا در مهمانی بپوشند.
یک کیک شخصی به همراه دختر بچه خود با عکس سیمبا روی آن تهیه کنید.
کالاهای با مضمون بخرید تا به عنوان بخشش مهمانی به شما هدیه دهند.
27. حزب "Farmageddon"
این یکی برای دختران تولدی است که طرفداران فیلم "Shaun the Sheep" هستند! با این مضمون ، او فقط گوسفندها را هنگام خوابیدن حساب نمی کند ، بلکه این واقعه را برای تمام زندگی خود به یاد می آورد!
ایده ها:

یک کیک سفارشی با صحنه ای از مزرعه کف خزه تهیه کنید.
لباس تولد و مهمانان را مانند گوسفندان بپوشانید.
خانه را در تم مزرعه خزه ای تزئین کنید.
با قوانین هیجان انگیز خود یک بازی "چرا" در فضای باز یا بازی "نجات بیگانه" داشته باشید.
کالاهای سفارشی را به عنوان احزاب مهمانی به من بدهید.
با ذکر بسیاری از ایده ها ، دختر کوچک شما مطمئناً منتظر روز خاص خود خواهد بود. یکی را که فکر می کنید بهترین است انتخاب کنید و همه آنها را در روز تولد عزیزم کوچک خود انفجار ببینید!

همچنین بخوانید: 15 هدیه بازگشتی خیره کننده برای اولین تولد کودک خود
من به یاد می آورم که بزرگ شده ام ، و آرزو می کردم روزی را ببینم که بتوانم مهمانی ها ، مراسم ها و عروسی های دلخواه خود را برنامه ریزی کنم. بین انبوهی از دسرهای صورتی ، خشخاش ، درخشش و جالب توجه ، هر یک از غذاهای خواب من که کنار هم قرار می دهم جادویی خواهد بود. اکنون که صاحب یک دختر از خودم هستم ، سخت است که هنوز در همه چیز دخترانه پیچیده نشوم. ایده های مهمانی جشن تولد برای دختران وجود دارد ، بنابراین من برخی از حدس ها را برای شما در نظر گرفته ام! اینجا تم های تولد مورد علاقه من برای دختران است ...