بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بهترین برند ها برای خرید استیکر ناخن

امروزه انواع مختلفی از برچسب های ناخن در بازار موجود است! کاملاً جیب دوستانه هستند و به راحتی روی ناخن های شما قرار می گیرند. با استفاده از برچسب های از قبل طراحی شده می توانید این ناخن های زرق و برق دار را در زمان کمتری بدست آورید. همچنین آنها دوستداران هنر ناخن هستند که نمی توانند طرح های دستی آزاد ایجاد کنند!


از رنگ آمیزی دقیق لاک روی ناخن ها با استفاده از دست غالب تا انتظار برای خشک شدن لاک ، اجرای یک مانیکور در خانه می تواند دردسر ساز شود. از نظر تئوری همان جایی است که پیچیدن ناخن به درد شما می خورد. اما بسته بندی ناخن دقیقاً چیست؟ این برچسب کششی و ناخن شکل با طرحی پیچیده طراحی شده است که پوشندگان هرگز نمی توانند روی خود نقاشی کنند و گفته می شود که برای 10 روز یا بیشتر در برابر تراشه مقاومت می کند.


به نظر ایده آل می رسد: یک کاغذ تزئینی بر روی ناخن های خود بچسبانید و بیش از یک هفته از یک مانیکور زیبا لذت ببرید. با این حال ، هنگامی که من دو سبک بسته بندی ناخن را آزمایش کردم ، روند واقعی کمی پیچیده تر بود. آنچه در مورد برچسب های ناخن آموختم در اینجا است:


بسته بندی

شما می توانید تقریباً در هر طرحی از پوست مارهای بافت گرفته تا تصاویر شکلک ها را پیدا کنید. آنها در بیشتر داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی انبار شده اند ، یا می توانید برای بسته بندی ناخن های Jamberry از معروف ترین مارک برچسب دار ناخن به صورت آنلاین خرید کنید. من نوارهای لباس ناخن بوسه ای با سنگهای قیمتی و نوارهای لاک ناخن واقعی سالی هانسن را با یک الگوی هندسی سیاه و سفید انتخاب کردم.


این اتفاقی است که وقتی سعی کردم بسته بندی ناخن را انجام دهم | نوارهای لباس ناخن را ببوسید


نحوه اعمال آنها

اگرچه دستورالعمل ها با مارک کمی متفاوت است ، اما همه بسته بندی ناخن ها کم و بیش به همان شکل ادامه می یابد:


لاک ناخن پایه بزنید (این مورد فقط در برخی مارک ها وجود دارد ؛ قبل از شروع قسمت پشت بسته خود را بررسی کنید).

بسته هایی را انتخاب کنید که مکمل طول و شکل ناخن شما باشد.

بسته بندی را به آرامی به پایه ناخن خود فشار دهید ، ترجیحاً از چوب نارنجی (که ممکن است در بسته بندی شما باشد) استفاده کنید.

بسته بندی آن را به آرامی کشیده تا دور نوک ناخن شما خم شود. احتمالاً طول بسته بندی آن از ناخن واقعی شما بیشتر است.

از یک ناخن ناخن برای از بین بردن مقدار اضافی استفاده کنید.

کارهای دستی خود را تحسین کنید.

خود را بخاطر ساختن جناس "کار دستی" متذکر شوید.

همه برچسب های ناخن برابر نیستند

به احتمال زیاد ، شما باید قبل از پیدا کردن بهترین بسته بندی ناخن برای ناخن های خود ، به خرید بپردازید. برخی از مارک ها ممکن است بسته بندی هایی را داشته باشند که به طور قابل توجهی گسترده تر یا باریک تر از ناخن های طبیعی شما باشند. اگر زندگی روزمره شما بخصوص روی دستان شما سخت است یا اگر نمی توانید خاراندن سر هر سگی را که خسته می کنید ، به سختی ممکن است تا روز 10 آویزان شوند. خوشبختانه ، تجربه همه چیز سرگرم کننده است.


این اتفاقی است که وقتی سعی کردم بسته بندی ناخن را انجام دهم | جلوه های ناخن واقعی ناخن های سالی هانسن


نتایج من

افشای کامل: از آنجا که من اطمینان کامل به توانایی خود ندارم که دست چپ غالب من از من اطاعت کند ، تصمیم گرفتم فقط با استفاده از دست راستم روی ناخن های دست چپم را بپیچم.


نوارهای لباس ناخن را ببوسید

قابلیت کشش: میانه. آنها آنقدر بلند و انعطاف ناپذیر بودند که باید با قیچی مانیکور کوتاه می شدند - برای کسی که فقط با یک دست کار می کند کار ساده ای نیست.


زمان استفاده: 35 دقیقه


قدرت ماندن: ناامید کننده. پس از 24 ساعت استفاده از انگشتان من از بین می رود.


حذف: آسان است. بیش از حد آسان. (به بالا نگاه کن.)


آنها اکنون کجا هستند: هنوز هم روی میز قهوه من ، جایی که آنها درخشش سرگرم کننده ای به دکوراسیون اتاق نشیمن من اضافه می کنند


جلوه های ناخن واقعی ناخن های سالی هانسن

قابلیت کشش: عالی است. این بسته بندی ها انعطاف پذیر بود و به راحتی می توان آنها را با یک پرونده ناخن اصلاح کرد.


زمان استفاده: 20 دقیقه


قدرت ماندن: خوب است. ناخن های من فراتر از بسته بندی رشد نکردند تا اینکه روز 11 ، وقتی متوجه شدم که پیچ و مهره ها در اطراف کوتیکول های من خرد شده اند.


حذف: آسان است. من فقط یک لبه فرسوده را گرفتم و هر بسته را به آرامی در یک تکه بیرون کشیدم.


یادداشت رنگی: سطح سفید این پیچیده های خاص تا انتها کمی مبهم به نظر می رسند.


عکس کلی من

بسته شدن ناخن های سالی هانسن بسیار آسان بود و مدت زیادی طول کشید ، بسیار بیشتر از یک مانیکور سنتی. از طرف منفی ، 20 دقیقه طول کشید تا آنها را با استفاده از دست راست ماهرتر انجام دهم ، بنابراین استفاده از آنها برای هر دو دست احتمالاً نزدیک به یک ساعت طول می کشد - هیچ کس برای این کار وقت ندارد. من فقط درصورتی که این الگو آنقدر اغوا کننده باشد که نتوانم در برابر آن مقاومت کنم ، از بسته بندی ناخن استفاده می کردم اما تا آنجا که من می دانم هیچ کس با استفاده از Ira Glass روی آن ناخن بسته بندی نمی کند. در عین حال ، من مخالف استفاده از بسته بندی ناخن برای ایجاد یک ناخن برجسته نیستم


هر نوع برچسب روش متفاوتی برای کاربرد دارد. این برچسب ها را می توانید به راحتی و با خطای صفر روی دو دست خود بمالید. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است انجام کار ناخن روی دست با دست غیر غالب بسیار دشوار باشد.



انواع مختلف برچسب های هنری ناخن

انواع مختلف برچسب در زیر شرح داده شده است. آنها را برای حداکثر نتیجه امتحان کنید.


نوع 1: برچسب های ساده با پشت چسب


این انواع در طرح های مختلف از گل گرفته تا ناخن کاریکاتور وجود دارد. کاربرد آنها بسیار آسان است ، فقط پوست آنها را بکنید و بچسبانید. شما فقط باید خلاق باشید و هیچ محدودیتی برای مانیکورهای زیبا ندارید. آنها بسیار جیب دوستانه هستند. من اخیراً از برچسب های پرنده عصبانی برای ایجاد این هنر ناخن پرنده عصبانی آبی استفاده کرده ام.



برچسب های ساده با پشت چسب ذخیره کنید

نوع 2: برچسب های هنری ناخن توری


برچسب های هنری ناخن توری بسیار شبیه برچسب های هنری ناخن بالا هستند اما تفاوت آنها در راه راه است. شما باید برچسب توری را مطابق با نیاز خود برش دهید و سپس آن را روی ناخن های خود بچسبانید. آنها همچنین در طرح ها و رنگ های بسیاری ارائه می شوند. من برای ایجاد این شکل از دو نوع الگوی توری استفاده کردم. وقتی از آنها استفاده می کنید واقعا زیبا هستند.



برچسب های هنری ناخن توری ذخیره کنید

نوع 3: برچسب های سه بعدی ناخن


آنها اثر 3 بعدی برای آنها دارند. آنها نیز دارای پشت چسب هستند و می توانند فقط با استفاده از روش پوست و چسب استفاده شوند. آنها در بسیاری از طرح ها ارائه می شوند و بسیار زیبا به نظر می رسند! مخصوصاً گل های آن.



برچسب های ناخن سه بعدی ذخیره کنید


[بخوانید: طراحی های هنری ناخن برای مبتدیان با نکاتی]


نوع 4: برچسب های ناخن فیمو

این برچسب ها از خاک رس پلیمری ساخته شده اند و دارای طرح های بسیار زیبایی هستند. اینها به صورت چوب یا اشکال از قبل برش خورده موجود هستند. برای چوب ها ، ابتدا باید آنها را تا آنجا که می توانید نازک برش دهید ، سپس آنها را به ناخن های خود بچسبانید. می توانید آنها را با استفاده از رنگ ناخن شفاف خوب یا استفاده از چسب ناخن بچسبانید.



برچسب های ناخن fimo ذخیره کنید

قطعات فیمو Precut در چرخ ها ذخیره می شوند و در آنجا می توانید انواع طرح های موجود را مشاهده کنید. (این عکس مربوط به ذخیره شخصی fimo من است)



برچسب ناخن fimo 1Save

فیمو می چسبد


نوع 5: برچسب های هنری ناخن فلزی

همانطور که از نامشان پیداست از فلز تشکیل شده اند و در طراحی های زیادی نیز موجود هستند. آنها می توانند برای ایجاد ناخن های برجسته در مانیکور شما استفاده شوند. آنها با استفاده از چسب ناخن گیر کرده و به عنوان برگردان های فلزی نیز شناخته می شوند.



برچسب های ناخن fimo 3Save

این چرخ ها حاوی برچسب های سه بعدی ناخن از جمله برچسب های فلزی ، فیمو و اکریلیک هستند.



برچسب های ناخن fimo 3Save

من از برچسب hello kitty metal nail art برای ایجاد این ظاهر استفاده کردم.


نوع 6: برچسب های هنری ناخن اکریلیک

برچسب های هنری ناخن اکریلیک همان فلزات هستند ، تنها تفاوت آنها ساخت اکریلیک است. آنها بسیار جوجه و زیبا به نظر می رسند.



برچسب های هنری ناخن اکریلیک 1Save

برای ایجاد این طرح ناخن از کمان اکریلیک استفاده کردم. در واقع زمان زیادی مصرف نکرده است. انجام آنها کاملاً آسان است ، به محض اینکه مهارت کافی در این کار داشته باشید.



برچسب های هنری ناخن اکریلیک 2Save

من از گل اکریلیک برای ایجاد این گل استفاده کردم.


[بخوانید: عکس برگردان کامل ناخن]


نوع 7: برچسب های سه بعدی ژل سیلیکا

آنها از ژل سیلیکا ساخته شده اند و بسیار نرم و قابل خم شدن هستند. برای چسباندن آنها به ناخن ها ، به یک لاک یا لعاب شفاف خوب نیاز دارید.



برچسب های سه بعدی ژل سیلیکا ذخیره کنید

نوع 8: برچسب های ناخن کامل

این برچسب ها برای پوشاندن کل ناخن شما هستند و اگرچه به راحتی قابل استفاده هستند ، اما برای درست کردن آنها به تمریناتی نیاز دارید.



برچسب های ناخن کامل ذخیره کنید

نوع 9: برچسب های ناخن پر از ژل

آنها دارای دو لایه هستند و ماده ای مانند ژل بین این دو لایه پر می شود. من هنوز از آنها استفاده نکرده ام اما یک سری از این برچسب ها را دارم.



برچسب های ناخن کامل ژل ذخیره کنید

[بخوانید: چگونه می توان برنامه های ناخن اضافی را کاملاً اعمال کرد؟]


نوع 10: برچسب نوک فرانسوی و راهنماهای نوک فرانسوی

برچسب نوک فرانسوی نوک ناخن را می پوشاند و از آنها برای ایجاد الگوهای بسیار زیبا برای هنر ناخن استفاده می شود. آنها در طرح های بسیاری ارائه می شوند. نکات فرانسوی همچنین نوعی برچسب است که به عنوان راهنمای ایجاد نکات فرانسوی عمل می کند ، آنها بعد از رنگ آمیزی نوک آن برداشته می شوند.



برچسب نوک فرانسوی و راهنماهای نوک فرانسوی ذخیره کنید

برچسب های هنری ناخن نوک فرانسوی با استفاده از روش لایه برداری و چسب استفاده می شوند و فقط نوک ناخن شما را می پوشانند و می توانید با پر کردن بیش از حد ، اندازه آنها را تنظیم کنید.



راهنماهای فرانسوی به اشکال مختلف ذخیره کنید

راهنمایی های فرانسوی به اشکال مختلف


نوع 11: برچسب های ناخن سرسره یا آب برگردان آب

ابتدا باید آنها را در آب فرو ببرید تا ورق پشت آنها برداشته شود و آنها را به ناخن های خود منتقل کنید. آنها در بسیاری از طرح ها برای ناخن های کامل نیز وجود دارند.



برچسب های ناخن سرسره آب یا برگ قلم های آب ذخیره کنید

آب از طرح های کوچک و ناخن های کامل استفاده می کند. من هنرهای ناخن زیر را ایجاد کردم که سعی دارد از این هنرهای ناخن در خانه استفاده کند:



برچسب های ناخن سرسره یا آب برگردان آب 1Save


برچسب های ناخن سرسره آب یا عکس برگردان آب 2Save

در اینجا می بینید که من از دو نوع برچسب استفاده کرده ام ، برچسب های سلام اسلایدر بچه گربه و فیکو کمان استیکه

rs شما همیشه می توانید از دو یا چند نوع برچسب برای ایجاد هنرهای ناخن شگفت انگیز استفاده کنید.


شما باید خلاق باشید و محدودیتی برای آنچه می توانید ایجاد کنید وجود ندارد! از آن لذت ببرید و آن را شیک نگه دارید !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد