بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

برترین هدیه لوکس برای خانم ها در سال 2020

بانوی خوش شانس در زندگی شما سزاوار بهترین ها است - در این مورد هیچ گزینه ای وجود ندارد ، اما یا نیست. فرقی نمی کند که برای همسر ، دوست دختر ، مادر ، خواهر ، دوست یا دختر خود خرید می کنید ، این هدایا برای او نمایش (و قلب او) را به سرقت می برد  هدیه لوکس برای خانم ها  برای هر نوع دریافت کننده و بودجه (در کمتر از 10 دلار) چیزی در این لیست وجود دارد ، بنابراین شما مجبور نیستید به یک هدیه دیگر کمتر از ستاره برای یک زن باور نکردنی / شگفت انگیز / زیبا در زندگی خود بسنده کنید. صرف نظر از اینکه برای روز تولد ، کریسمس یا لحظه دیگری که ارزش برگزاری آن را دارید ، خرید می کنید ، در این ایده های کادویی جستجو کنید تا چیزی به اندازه او متفکر ، خلاقانه و روزمره پیدا کنید. از آنجا که هدیه های متناسب با همه موارد برای فردی به اندازه او منحصر به فرد نیست ، ما بهترین هدیه ها (برخی شخصی شده ، برخی فوق العاده آخرین لحظه) را برای علایق و تیپ های مختلف شخصی ، همه چیز از خانه به دنبال برای راهی که بتواند بازی مراقبت از خود را در اختیار عاشق زیبایی در شکار جدیدترین و بهترین محصولات قرار دهد. و اگر برای دوست دختر یا همسرتان خرید می کنید ، مطمئن شدیم که برخی گزینه های هدیه رمانتیک را به شما اضافه می کنیم ،   هدیه لوکس بنابراین شما می توانید عشق خود را در یک مناسبت خاص ابراز کنید. 


ch در آمازون با قیمت 399 دلار


1. برای گیاه اصلی: گیاهی از The Sill

بهترین هدیه برای زنان: گیاهانی از The Sill

بهترین هدیه برای زنان: گیاهانی از The Sill (عکس: The Sill)


Sill یک فروشگاه آنلاین برای گیاهان  هدیه لوکس زنده است و اکنون نیز گیاهان مصنوعی است. اگر برای شخصی که سبزه را دوست دارد خرید می کنید ، گیاهی از The Sill هدیه ای عالی خواهد داد ، خواه انگشت شست سبز داشته باشد یا نه. سردبیر ما ، مگان کاوانو ، سرویس را مرور کرد و آن را دوست داشت.


در The Sill یک گیاه واقعی (یا تقلبی!) تهیه کنید


2. برای مغز سلامتی: کتابهای آشپزی Skinnytaste

بهترین هدیه برای زنان 2019: کتاب آشپزی Skinnytaste

بهترین هدیه برای زنان 2019: کتاب آشپزی Skinnytaste (عکس: Skinnytaste)


من تقریباً به طور انحصاری دستور العمل های وب سایت و کتابهای آشپزی Skinnytaste را می پزم. به عنوان یکی از پیروان وبلاگ جینا همولکا ، می توانم تأیید کنم که دستور العمل ها هم سالم هستند و هم شگفت انگیز. هرکدام از کتابهای آشپزی او به تنهایی ، همراه با یک وسیله آشپزخانه یا وسایل کوچک قابل استفاده در کنار کتاب آشپزی ، هدیه ای عالی به شما تحویل می دهند.


Skinnytaste One and Done Cookbook را در آمازون با قیمت 15.89 دلار دریافت کنید

کتاب Skinnytaste Fast and Slow Cookbook را با قیمت 19.49 دلار در آمازون تهیه کنید

کتاب Skinnytaste Cookbook را با قیمت 17.99 دلار در آمازون دریافت کنید

3. برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل: انسان شناسی بالش می اندازد

بهترین هدیه برای زنان 2019: پرتاب بالش

بهترین هدیه برای زنان 2019: بالش ها را پرتاب کنید (عکس: بازبینی شده / Jackson Ruckar & Anthropologie)


خرید دکوراسیون منزل هرگز کار آسانی برای شخص دیگر نیست. با این حال ، اگر با دکوراسیون شخصی که در آن قرار دارد و رنگ آن در خانه اش آشنا است ، امتحان آن احتمالاً مطمئن است. من توصیه می کنم با بالشهای پرتابی راحت ، رنگ خنثی و مواردی که شخص می تواند به راحتی از طریق Home Goods یا Target برای خود بخرد ، بروید. یک مکان عالی برای یافتن بالش های پرتاب با کیفیت که هدایایی عالی ارائه می دهند ، Anthropologie است. من سال گذشته از Anthropologie دو بالش پرتاب کردم و کاملاً به شکل و ظاهر آنها علاقه دارم.


بالش Textured Indira (20x20 سفید) با قیمت 78 دلار از Anthropologie تهیه کنید

بالش مارکونا (طلای 20x20) از Anthropologie با 78 دلار تهیه کنید

بالش خز Faux Faux (14x40 یا 20x20) را از Anthropologie با قیمت 68 تا 98 دلار دریافت کنید

تمام بالشها را در Anthropologie خریداری کنید

4. برای کسی که بیش از حد از پلاستیک استفاده می کند: نی های قابل استفاده مجدد

بهترین هدیه برای زنان 2019: نی مرغ مگس خوار

بهترین هدیه برای زنان 2019: نی مرغ مگس خوار (عکس: مرغ مگس خوار)


این یکی دو نفره است. به شخصی که در حال خرید هستید هدیه یک نی قابل استفاده مجدد بدهید و به یک نفر کمتر از نی پلاستیکی هدیه دهید. به تو نگاه کن ، کارهای خوبی برای بشریت می کنی! نی های قابل استفاده مجدد ما در Reviewed نی های مرغ مگس خوار هستند. او نه تنها عاشق نوشیدن از آنها بود ، بلکه گفت که آنها برای Instagram بسیار زیبا و عالی هستند. آنها همچنین برای مجموعه چهار نفره کمی زیر 20 دلار هستند. این بدون فکر است.


نی شیشه ای Hummingbird (4 بسته) را با قیمت 19.99 دلار در آمازون تهیه کنید


5. برای بیننده پرنده: Roku Ultra

بهترین هدیه برای زنان 2019: Roku Ultra

بهترین هدیه برای زنان 2019: Roku Ultra (عکس: آمازون)


Roku Ultra (نسخه 2019) دستگاه   هدیه لوکس پخش جریانی مورد علاقه ما در سال 2019 است. اگر کسی را می شناسید که به نمایش های تلویزیونی اعتیاد آور است ، تجربه تماشای Netflix را برای تعطیلات افزایش دهید. هوای سرد می آید. دیگر چه چیزی می توانند بخواهند ؟!


Roku Ultra (2019) را با قیمت 99 دلار در آمازون دریافت کنید


6. برای عاشق شراب: شیشه بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه

بهترین هدیه برای زنان 2019: Corkcicle Wine Tumbler

بهترین هدیه برای زنان 2019: Corkcicle Wine Tumbler (عکس: Corkcicle)


این یک هدیه مناسب برای شرابخوار هنگام حرکت است. شوخی کردم. این در واقع برای همه شرابخواران - نه فقط برای کسانی که مشغول کار هستند - عالی است. لیوان او را در این فصل با قمقمه شراب بی پایه شیک Corkcicle پر و سرد نگه دارید (این یک دهان است - بدون حرف زدن). این رنگ در بسیاری از رنگ ها وجود دارد ، از جمله یکی به نام "Magic Unicorn". حالا لطفا قبل از تعطیلات این را بخرم ببخشید تا بتوانم با آن در همه مهمانی های آینده ام شرکت کنم ملاقات جدید من به علاوه یک: لیوان شراب Corkcicle.


لیوان شراب بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه Corkcicle را با قیمت 22.95 دلار در آمازون تهیه کنید


7. برای کسی که هرگز با خودش رفتار نمی کند: لباس خواب

بهترین هدیه برای زنان 2019: لباس خواب

بهترین هدیه برای زنان 2019: لباس خواب (عکس: Nordstrom)


لباس خواب همیشه یک هدیه عالی است زیرا مردم بندرت آنها را برای خود می خرند. با این حال ، اگر آنها مالک آنها باشند ، تا زمانی که راحت باشند ، آنها همیشه آنها را می پوشند. نوردستروم لباس خواب می فروشد که به نظر می رسد مردم با آن سوگند یاد می کنند. آنها لباس خواب های Moonlight Lingerie هستند و از بیش از 1300 بررسی ، تقریباً 5 ستاره دارند. اگر اندازه او را می دانید ، این هدیه ای عالی برای هر خانمی در لیست شما خواهد بود.


لباس خواب Moonlight Lingerie Nordstrom را با قیمت 65 دلار در Nordstrom تهیه کنید


8. برای مدل مرسوم ، مد روز: عضویت باند را اجاره کنید

بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Runway Unlimited را اجاره کنید

بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Runway Unlimited (عکس: Runway Runway)


به چند دلیل کرایه سرویس Unlimited Runway's یک هدیه عالی است. اول ، برای شیک پوشانی که عاشق پوشیدن لباس های جدید هستند اما لباس راحتی ندارند بسیار مناسب است برای خرید لباس های جدید همیشه هدیه لوکس برای خانم ها بودجه صرف می شود. دوم ، اگر در بسیاری از مراسم ها یا عروسی ها جشن های خوبی برگزار می شود بسیار خوب است ، زیرا می توانید به جای خرید یک لباس برای این مناسبت اجاره کنید. و سوم اینکه ، اگر برای کار هر روز باید زیبا به نظر برسید ، به شما کمک می کند. اگر کسی را می شناسید که بدون برچسب قیمت یا تعهد عاشق یک کمد طراح باشد ، اجاره اجاره باند را به او هدیه دهید. من تقریباً سه سال است که عضو Unlimited هستم ، و این برای من واقعا یک تغییر دهنده بازی بوده است.


اشتراک Runway Unlimited را با قیمت 159 دلار در ماه دریافت کنید (یا 80 دلار با استفاده از 60 روز آزمایش)


9. برای دختری که همه چیز دارد: La Mer Moisturizing Crème

بهترین هدیه برای زنان 2019: کرم مرطوب کننده La Mer

بهترین هدیه برای زنان 2019: کرم مرطوب کننده La Mer (عکس: Sephora)


La Mer یک مرطوب کننده گران قیمت است و دارای پیرو مذهبی است - و همچنین اگر می خواهید با کسی به توپ بپردازید یک هدیه عالی است. کرم مرطوب کننده La Mer بیش از 60،000 قلب در Sephora و بیش از 1800 بررسی در Nordstrom با درجه بندی 5 هدیه لوکس برای خانم ها ستاره دارد. این خیلی عشق است. چرا پخش نمی شود؟ (جناس در نظر گرفته نشده است.)


کرم مرطوب کننده La Mer Crème de la Mer را با قیمت 90 تا 2400 دلار از Nordstrom تهیه کنید


10. ​​برای کسی که با آن زندگی می کنید: Peloton (... زیرا در این صورت شما نیز باید از آن استفاده کنید)

بهترین هدیه برای زنان 2019: Peloton

بهترین هدیه برای زنان 2019: Peloton (عکس: بازبینی شده / Jackson Ruckar)


سال گذشته ، دوچرخه Peloton را برای آزمایش گرفتم و زندگی در حال تغییر بود. آنقدر که من و شوهرم آن را خریداری کردیم ، و آن را گذاشتیم تا با افتخار در اتاق نشیمن ما بنشیند و در یک منطقه عظیم از آپارتمان کوچک ما بچرخد ، اما ما اهمیتی نمی دهیم. ما آن را خیلی دوست داریم. Peloton یک دوچرخه دوچرخه سواری با صفحه نمایش تبلت است که کلاس های زنده و درخواستی را به نمایش می گذارد. به عنوان یک معتاد سابق Soul Cycle می توانم به شما بگویم که بعد از گذراندن کلاسهای Peloton ، دیگر Soul Cycle را یک تمرین قانونی نمی دانم. این یک مهمانی سرگرم کننده است در مقایسه با هر کلاس Peloton که تاکنون شرکت کرده ام. اگر برای یک علاقه مند به استودیوی تناسب اندام خرید می کنید ، این یک هدیه عالی است. احساس می کنید در استودیویی هستید که توسط دیگران احاطه شده است ، اما در خانه هستید. و کل خانواده می توانند از آن استفاده کنند. کار کردن مجللتر از این نیست.


بسته دوچرخه سواری Peloton را از Peloton با شروع 2245 دلار یا 58 دلار در ماه برای 39 ماه با 0 درصد آوریل دریافت کنید


11. برای احساساتی: تصاویر چاپ شده یا کتاب عکس

بهترین هدیه برای زنان 2019: هدیه هایی با مضمون عکس

بهترین هدیه برای زنان 2019: هدایای مضمون عکس (عکس: Artifact Uprising & Shutterfly)


هیچ چیز بیشتر از تصاویر چاپ شده "هدیه ای متفکرانه" نمی گوید. اکنون ، آن عکس ها را در یک قاب ، در یک کتاب یا در یک تقویم قرار دهید و آن هدیه متفکرانه را به سطح بالاتری برسانید. خواه یک عکس از خود و هم شخص را در یک قاب قرار دهید یا آلبومی از یک رویداد احساسی یا دوره زمانی ایجاد کنید ، کاملاً نمی توانید با یک هدیه با مضمون عکس در زندگی واقعی اشتباه کنید. Shutterfly خدمات چاپ عکس آنلاین مورد علاقه ما در Reviewed است. ما چاپ های بسیار با کیفیت و تنوع گسترده گزینه های هدیه با مضمون عکس را که دوست داریم ، دوست داریم. برای آلبوم های عالی و عروسی ، تقویم های مدرن و قاب های مدرن ، Artifact Uprising نیز باورنکردنی است. سال گذشته ، من و شوهرم پدر و مادرمان را به عنوان هدیه تعطیلات ، آلبوم های صفحه مخصوص عروسی خود ساختیم و آنها کاملا آنها را دوست داشتند.


در Artifact Uprising برای کتابهای عکس ، آلبوم های عروسی ، چاپها ، قاب ها و موارد دیگر خرید کنید

برای چاپ ، کتاب عکس و موارد دیگر در Shutterfly خرید کنید

12. برای کسی که همیشه لبخند می زند: Sugarfina Champagne Bears Candy Cube

بهترین هدیه برای زنان 2019: خرس های شامپاین Sugarfina

بهترین هدیه برای زنان 2019: خرس های شامپاین Sugarfina (عکس: Sugarfina)


آبنبات های Sugarfina مانند آب نبات های معمولی نیستند. آنها آب نبات های عالی هستند. اما واقعاً با طعم هایی مانند بوربن ، گل رز ، و شامپاین ، از این محبوبیت چندانی ندارد. سال گذشته ، این مکعب های آبنبات را به ساقدوش های خود هدیه دادم و همه آنها را دوست داشتند (از جمله من). آنها یک هدیه شایان ستایش و ارزان قیمت هستند.


مکعب آب نبات بزرگ شامپاین کودک Sugarfina را با قیمت 20 دلار از Nordstrom دریافت کنید


13. برای شخصی که نمی دانید چه چیزی بخرید: Sephora Favorites Holiday Parfume Sampler

بهترین هدیه های زنان سال 2019: نمونه عطر Sephora

بهترین هدیه های زنان سال 2019: نمونه عطر Sephora (عکس: Sephora)


اگر شما هرگز درگیر آنچه که به همسر ، خواهر ، دوست دختر ، مادر ، دوست و غیره خود می دهید گیر بیفتید ، توصیه هدیه من برای همه خانمها یک نمونه عطر Sephora است. ده سال پیش یا بیشتر ، مادربزرگم این را برایم هدیه خریده و صادقانه زندگی من را تغییر داده است. من هیچ چیزی در مورد عطر نمی دانستم ، اما به لطف این کیت توانستم در میان چند پرفروش ترین رقص کنم. وقتی کارم تمام شد ، مورد دلخواه خود را انتخاب کردم و کوپن را در مجموعه هدیه برای یک بطری تمام اندازه آن خریداری کردم. حتی اکنون که من در مورد عطر اطلاعات دارم ، باز هم از این هدیه استقبال می کنم ، زیرا هر روز سعی نمی کنم عطرهای جدید را امتحان کنم.

سایت منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد