بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

این دستورالعمل اسکراب لب DIY را برای لبهای فوق العاده نرم درست کنید

تحریک شده ، پوسته پوسته و خشک - کلماتی که می توانند برای توصیف اولین دوست پسر من و لبهای من به محض شروع هوای سرد استفاده شوند. مانند بقیه پوست بدن ، لایه بیرونی شکننده بوسه شما نیز در معرض رطوبت است از دست دادن ، با فشار سنج غوطه وری ، جایی که یک اسکراب لب DIY وارد می شود ، تشدید می شود.


برایان آن را خراب می کند

برای مشاوره بیشتر زیبایی برایان اینجا را کلیک کنید.

اگرچه نوبت به لب می رسد ، تأثیرات آن حتی می تواند بارزتر شود. لب ها برخلاف پوست در جاهای دیگر ، غدد چربی بسیار کمی دارند. به همین دلیل است ، وقتی رطوبت هوا به شدت سقوط می کند ، پوسته پوسته اتفاق می افتد. راه حل چیست؟ حتماً یک مرهم لب خوب و ماسک لب است. اما اسکراب لب که اغلب نادیده گرفته می شود نیز می تواند معجزه کند. مقادیر زیادی وجود دارد که می توانید از آنها شانه خالی کنید ، اما به راحتی کافی است یکی از لوازم خانگی خود را با وسایلی که احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود از جمله روغن نارگیل ، عسل و شکر داشته اید ، شلاق بزنید.


برای تهیه یک دستورالعمل جامع ، من به سارا هاپ متوسل شدم ، که اسکراب های لب برجسته آن مورد علاقه ویراستاران زیبایی مانند شما واقعاً هستند. سارا به من می گوید: "اسکراب ها یک روش عالی برای از بین بردن سلول های مرده پوست ، بهبود گردش خون در منطقه و حتی تحریک تولید کلاژن برای یک اثر چاشنی جزئی است." و از آنجا که سلول های پوستی مرده و مستهلک را لایه برداری می کنید ، حتی ممکن است پس از آن نیز کمی روشن شوید. او می افزاید: "شما واقعاً لحن طبیعی لب های خود را به زیبایی بیرون خواهید آورد."


داستانهای مرتبط


بهترین بالم های لب با SPF


15 مورد از بهترین ماسک های لب


بهترین لایه بردارهای صورت

اسکراب لب DIY او یک سینچ است - و من دوست دارم که بتوان آن را متناسب با نیازهای مختلف سفارشی کرد. (یک نکته سریع در خانه داری: دستور العمل فقط برای یکبار استفاده مناسب است ، بنابراین پس از اتمام کار باقی مانده مواد غذایی را در یخچال نگهداری نکنید.)


این روش تهیه اسکراب لب در خانه است.


دستور پخت اسکراب لب

عناصر:


1 قاشق چایخوری روغن نارگیل ارگانیک

1 قاشق چایخوری شکر سفید

1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای

1 قاشق چای خوری عسل

1 قاشق چایخوری روغن جوجوبا


جهت ها:


1. مواد را با هم در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا کاملاً ترکیب شوند.

2. 1 ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

3. با استفاده از نوک انگشتان ، روی لب ها بمالید و با حرکت دورانی کوچک ماساژ دهید. (قبل از حل شدن کریستالهای قند ، سریعاً از یخچال استفاده کنید)

4. بافت خاموش است.


برای لبهای خیلی خشک:

سطح روغن نارگیل - یک آبرسان طبیعی را که انسداد دارد - با یک قاشق غذاخوری اضافی افزایش دهید.


برای پوست های حساس:

شکر قهوه ای را کنار بگذارید و یک قاشق چای خوری شکر سفید جایگزین آن کنید. گرانولهای شکر سفید کمتر درشت و تحریک کننده هستند.


برای لب های آفتاب سوخته:

قبل از اسکراب اجازه دهید فرمول روی پوست شما بماند - این باعث می شود روغن روغن بیشتر نفوذ کند.


برای لبهای نازک:

اسکراب طولانی تر! جریان خون بیشتر به لب ها ، اثر چاق شدن موقت را ایجاد می کند.


این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود ، در این صفحه وارد می شود. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io پیدا کنید


آماده هستید تا به پایین آنچه در بالا می گذرد ، برسیم؟ خواه به دنبال فرمولی باشید که مخصوص موهای آسیب دیده یا چرب طراحی شده باشد ، پاک کننده ای مناسب برای حلقه زدن مو ، درمانی درجه یک که نمی تواند بانک را بشکند (سلام ، 6 دلار در Walmart!) ، یا یک نوع مناسب برای رنگ موهای تحت درمان ، بهترین شامپوهای بدون نسخه برای پوست سر - طبق نظر متخصصان پوست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد