بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

50 واقعیت جالب درباره آرایش و لوازم آرایشی

1. آرایش توسط FDA همراه با غذا ، داروهای بدون نسخه و وسایل پزشکی تنظیم می شود. آنها در صورت مشاهده غیر ایمن بودن محصولات آرایشی ، می توانند جلوی فروش آن را بگیرند.


2. کلمه "لوازم آرایشی" از کلمه یونانی kosmos آمده است ، که به معنی "از این دنیا یا دنیوی" است.


3. از آنجا که شما دستان خود را بیش از صورت خود می شوید ، مطابقت آرایش با رنگ پوست دستان شما خوب نیست. این می تواند باعث شود شما لحنی تیره یا قرمزتر انتخاب کنید.


پست های برتر از HolleewoodHair:

مورد علاقه های خواننده HolleewoodHair.com

4- زنان عادت داشتند گونه های خود را نیشگون بگیرند تا قبل از اختراع رژگونه گونه های گلگون به خود بدهند.


5- از ترازوی ماهی زمینی می توان برای افزودن براق کننده به رژ لب و سایه چشم استفاده کرد.


6. حمام حبابی ، دهانشویه و دئودورانت همگی از مواد آرایشی محسوب می شوند.


7. اولین محصولات آرایشی و بهداشتی EVER در جهان توسط مصر باستان از سنگ معدن مس و سرب ایجاد شده است.


8. اولین آرایش از مصر انجام شد ، جایی که زنان با استفاده از رنگ تیره زیر پلک و سیاه مژه های خود چشم های خود را نقاشی می کردند.


9. در دوران قدیم از آرایش برای ترساندن دشمنان ، نشان دادن درجه اجتماعی یا جادوگری استفاده می شد.


10. بنیانگذار Maybelline این شرکت را به نام خواهرش Maybel که وی را برای ایجاد محصولات آرایشی الهام بخشید ، نامگذاری کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده


مدیاوین

11. "ضد آلرژی" به این معنی است که تولید کننده احساس می کند محصول کمتر ممکن است واکنش آلرژیک ایجاد کند.


12. وقتی از اصطلاح "مواد طبیعی" استفاده می شود ، به این معنی است که آنها مستقیماً از گیاهان یا محصولات حیوانی استخراج می شوند.


13. نستله صاحب یک چهارم بزرگترین شرکت آرایشی و بهداشتی جهان به نام L’Oreal است.


14. MAC مخفف "Makeup Art Cosmetics" است.


15. 60٪ دختران 12 ساله از مواد آرایشی استفاده می کنند.


16. دور نگه داشتن آرایش از نور خورشید از تخریب مواد نگهدارنده در آن جلوگیری می کند.


17. رومیان باستان چین و چروک ، کک و مک ، لکه های آفتاب ، پوسته پوسته و لکه ها را نامطلوب می دانستند. برای نرم کردن چین و چروک ، آنها از چربی قو یا شیر خر استفاده کردند. زخم و کک و مک با خاکستر حلزون ها درمان شد.


18. مصری ها قبل از اختراع لاک ناخن از حنا برای لکه زدن ناخن های خود استفاده می کردند.


19. اولین لاک ناخن در سال 3000 قبل از میلاد در چین اختراع شد. با مخلوط سفیده ، موم ، صمغ و پودر رنگی.


20. در 3000 سال قبل از میلاد رنگ پریده مطلوب بود. مردم برای دستیابی به این ظاهر مجبور شدند "خود را خونریزی کنند".


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده

21. در سال 1400 ، مد بودن زنان بدون مو بود. آنها سر خود را تراشیده و ابروها و مژه های خود را کاملا بیرون می کشند.


22- شایعترین آسیب ناشی از آرایش خراشیدن چشم با عصای ریمل است.


23. در مصر باستان ، رژیم زیبایی بسیار پیچیده بود. این کار با پیاده روی و استفاده از گلوله های بخور دادن به زیر بغل به عنوان نوعی خوشبو کننده آغاز شد. سپس ، در حالی که پشت آینه نشسته بودیم ، خدمتکاران آسیاب و اپلتی که برای آرایش روزانه استفاده می شد ، آوردند. نوکران مالاکیت را با روغن حاصل از چربی حیوانات مخلوط کرده و سایه چشم ایجاد کردند. خادم با یک چوب عاج کوچک که از یک انتهای آن حک شده است ، سایه چشم را زده و سپس با سرمه سیاه چشمها را آستین می کند. از اوچر قرمز به عنوان رژ لب استفاده می کردند.


24. آکنه شایع ترین مشکل پوستی در نوجوانان است.


25. به جز مواد افزودنی رنگی و چند ماده ممنوع ، یک تولید کننده مواد آرایشی ممکن است تقریباً از هر ماده اولیه به عنوان ماده آرایشی استفاده کند و محصول را بدون تأیید FDA به بازار عرضه کند.


26. در دوران الیزابت ، از قطران ذغال سنگ به عنوان خط چشم ، ریمل مژه و ابرو استفاده می شد. متأسفانه ، بوی آن وحشتناک ، کوری ایجاد شده و قابل اشتعال است.


27. در دوره ویکتوریا ، زنان طبقه بالا هیچ آرایش نمی کردند ، زیرا فقط توسط بازیگران صحنه ، زنان طبقه کارگر و روسپی ها استفاده می شد.


28. از مدفوع بلبل در جراحی های زیبایی گیشا استفاده می شود. آن را به صورت مرطوب اعمال کرده و اجازه می دهید خشک شود. قرار است چین و چروک ها را کم کند و گفته می شود که یک لایه بردار عالی است. (در مورد مدفوع مورد استفاده در آرایش بیشتر بخوانید!)


29. گفته شد که اولین بار در سال 1915 توسط شرکت تیغ تراشیدن Wilkenson ، موهای زیر بغل غیر زنانه بود ، پس از آنکه زنی بدون جلد روی جلد مجله Harper’s Bazaar ظاهر شد.


30. کوکو شانل پس از آنکه در یک سفر دریایی خود را برنزه کرد ، روند برنزه شدن را آغاز کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده



مدیاوین

31. دئودورانت کرم مام در فیلادلفیا در سال 1889 ساخته شد. ماده اصلی آن کلریدیم آلومینیوم بود.


32. در سال 1952 ، رول روی دئودورانت از قلم گلوله ای الهام گرفته شد.


33. پس از محبوب شدن برنزه شدن کوکو شانل ، قهوهای مایل به زرد تقلبی بازار را فرا گرفت. با این حال ، در منطقه آسیا ، محصولات سفید کننده پوست از آنجا که آسیایی ها پوست کم رنگ را ترجیح می دهند ، محبوبیت بیشتری دارند.


34. یک تکنیک معروف به نام "ادرار درمانی" توسط بسیاری از افراد مشهور برای سالم و زیبا ماندن استفاده می شود. این شامل مالیدن اولین ادرار روز خود بر روی صورت و یا نوشیدن چند قطره است: - /


35. در سال 1400 زنان ، صورت خود را با "سروس" ، که از سرکه و پودر سرب ساخته شده بود ، سفید می کنند. سروس به سرعت پوست را خورد و باعث ایجاد بیش از یک لایه شد. در نهایت باعث کشته شدن فرد شد.


36. پس از مدتی ، سرب ceruse با اکسید روی جایگزین شد.


37. نوشیدن آب فراوان ، درخشش فوری به صورت شما می بخشد.


38. بومیان نیوزلند صورت خود را با چرخشی به نام "Moko" خال کوبی می کنند. این آیین زیبایی مقدس شمرده می شود و قدمت آن به صدها سال پیش باز می گردد.


39. ایالات متحده بالاترین میزان جراحی زیبایی را در جهان دارد.


40. خمیردندان روم باستان حاوی آمونیاک از ادرار انسان بود که دندانها را سفید می کرد.


آیا شما هم مثل من متعصب آرایش هستید؟ مطمئناً از این 50 واقعیت جالب و شگفت انگیز در مورد آرایش و لوازم آرایشی لذت خواهید برد! # آرایش # لوازم آرایشی # سرگرم کننده

41- کوچینال رنگ قرمز است که از سوسکهای زمینی ساخته شده و در تمدنهای باستانی اینکان و آزتک برای رنگ آمیزی لبها و ناخنها به رنگ قرمز استفاده می شده است.


42. در دهه 1930 ، محصولی به نام "Lash Lure" در ایالات متحده به عنوان ریمل ماندگار فروخته شد. بیش از دوازده زن را کور کرد و یک نفر را کشت.


43. در قرن 17 و 18 ، زنان چشمهای خود را با قطره های گیاهی به نام Belladonna گشاد می کردند ، زیرا این گیاه جذاب به نظر می رسید. استفاده طولانی مدت به چشم آسیب رسانده و منجر به کوری می شود.




مدیاوین

44. بیماران مبتلا به آکنه و سوختگی در انگلیس ممکن است با "Vavelta" ، مایع شفافی که شامل سلولهای پوستی است که پوست آسیب دیده را از داخل به جوان سازی و احیا می کند ، درمان شود. این سلولهای پوستی ، فیبروبلاست نامیده می شوند ، از پوست ختنه ای که توسط مادران پسران ختنه شده اهدا می شود ، جدا شده اند.


45. در روم باستان ، "cosmetae" (که کلمه زیبایی شناسی از آن آمده است) خدمتگزاران زنی بودند که برای زنان ثروتمند رومی لوازم آرایشی می زدند و آنها را با عطر غسل می دادند. همچنین گفته می شود که cosmetae مواد مختلف آرایشی را در بزاق خود حل می کند.


46. ​​موهای خود را در روم باستان سیاه رنگ کنید ، شامل تغذیه زالو ، قرار دادن آنها در سرکه ، ترک مواد برای مدت دو ماه و غلیظ شدن در خمیر ، سپس مخلوط را به مو بمالید و اجازه دهید برای یک روز خشک شود.


47. وقتی ریمل ضد آب در سال 1938 وارد صنعت زیبایی شد ، از 50٪ سقز ساخته شد.


48. مشهور بود که کلئوپاترا بادبان کشتی خود را در عطر خیس می کند تا این عطر قبل از او به رم (و مارک آنتونی) برسد.


49. در ویتنام و سایر مناطق آسیا ، زنان و مردان در مراسم "سیاه شدن دندان" شرکت می کنند تا جذابیت جنسی را حفظ کنند ، دندان های سالم را حفظ کنند و به عنوان یک روح شیطانی اشتباه نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد