بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

5 نکته مورد تأیید زیبایی برای جوان سازی پوست

به عنوان مدیر زیبایی O ، مجله اپرا ، سوالی که بیشتر از همه پیدا می کنم این است: "چه راهی خوب برای مراقبت از پوست من با پیرتر شدن من است؟" متوجه شدم - شما نمی خواهید خطوط یا چین و چروک صورت را پاک کنید. شما فقط می خواهید سالم و درخشان به نظر برسید. و با وجود محصولات زیادی که وجود دارد ، دشوار است که همه چیز را بهم بریزید و بفهمید چه چیزی مفید است.


اما من یک راز دارم: فقط تعداد انگشت شماری از مواد و تکنیک ها هستند که می توانند واقعاً کاری برای بهبود پوست شما انجام دهند. این نکات ، همراه با تعهد ثابت قدم به رژیم مراقبت از پوست ، می تواند به شما در کاهش نگرانی های شدید پوست کمک کند. به یاد داشته باشید ، مراقبت از پوست یک ماراتن است ، نه یک سرعت. پس کت و شلوار کنید - اجازه دهید این کار را انجام دهیم.


از محصولات با ترکیبات قدرتمند استفاده کنید


سرم ذوب تبدیل کننده خط چین و چروک

استری وکتین

strivectin.com

89.00 دلار

اکنون خرید کنید

برنامه روزمره پوست من تجزیه می شود تا فقط شامل محصولات قوی و مراحل ضروری باشد. من محصولی را دوست دارم که دارای اجزای مftثر و تحقیقاتی در پشت آنها باشد ، مانند سرم ذوب StriVectin Wrinkle Recode Line Transforming.


آنچه آن را به چنین سلاحی مخفی تبدیل کرده است لیست تمام ستاره های آن از ترکیبات ضد خط و بافت سرم ذوب است - که من آن را بسیار دوست دارم. این وسط بین یک روغن و یک ژل است ، بنابراین یک لغزش خوبی به آن می زند و روی پوست من خیلی خوب پخش می شود ، اما سریع جذب می شود و وقتی از آن در طول روز استفاده می کنم احساس چربی نمی کنم.


Wrinkle Recode Serum با انحصاری NIA-114 مارک تجاری تزریق می شود - فرم انحصاری و محلول روغن در آن نیاسین است که به گفته این مارک ، بازسازی سد پوست (که می تواند به معنی خطوط و چین و چروک های کمتر مشخص باشد) ثابت شده است. StriVectin همچنین ادعا می کند که در کمتر از هفت روز می توانید اثرات ضد چروک Wrinkle Recode را ببینید.


به نظر می رسد که همه اینها به اندازه کافی مثر نیستند ، فناوری BioRecode سرم - که از روغنهای سبک و هیدراته تهیه شده است - حتی برای کمک به کاهش علائم پیری بیشتر کار می کند. عصاره گل همیشه بهار موجود در آن به بازسازی سلول کمک می کند ، می گوید: شیمیدان لوازم آرایشی Ginger King. وی افزود: "روغن داتلو در فرمول سرشار از امگا 6 و 9 است که پوست را تغذیه می کند و روغن ماکادامیا به تقویت بیشتر بهبود پوست کمک می کند."


SPF خود را با آنتی اکسیدان ها جفت کنید

من یک کاربر ضدآفتاب اختصاصی هستم زیرا هر متخصص پوستی که صحبت کرده ام نیز به من گفته است که این یکی از بهترین محصولات ضد پیری است. دکتر Bhanusali توضیح می دهد که نگرانی های پوستی مربوط به سن مانند از دست دادن کلاژن توسط اشعه ماورا بنفش خورشید تسریع می شود (که باعث آسیب رادیکال های آزاد می شود) ، به همین دلیل ضد آفتاب یک گام اساسی برای هر روال مراقبت از پوست است.


نکته مثبت: من و دکتر دکتر هادلی کینگ و متخصص پوست توصیه می کنیم SPF خود را با یک سرم یا مرطوب کننده سنگین آنتی اکسیدانی جفت کنید. دکتر هادلی کینگ می گوید: "آنتی اکسیدان های موضعی مانند ویتامین C برای محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد ، به ویژه اشعه ماورا UV بنفش و آلودگی مفید است." "نشان داده شده است که هنگامی که با ضد آفتاب ترکیب می شود ، آنتی اکسیدان ها در مقایسه با SPF تنها محافظت بیشتری در برابر آفتاب ایجاد می کنند."


مرتباً لایه برداری کنید

لایه برداری منظم با افزایش سن از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. هرچه پوست ما پیر می شود ، روند طبیعی آن در کندن سلولهای مرده پوست به طور طبیعی کند می شود. هر کاری که می توانید برای سرعت بخشیدن به آن انجام دهید به پوست شما کمک می کند تا درخشان ، صاف و درخشان به نظر برسد. دکتر هادلی کینگ توضیح می دهد که لایه برداری باعث افزایش گردش سلول می شود و می تواند ضخامت اپیدرم را با گذشت زمان افزایش دهد. او می گوید: "هر دو می تواند به کاهش خطوط و چین و چروک پوست کمک کند."


تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید



من به عنوان بخشی از برنامه صبحانه خود ، یک لایه بردار شیمیایی را انتخاب می کنم ، اما به یاد داشته باشید که هر نوع پوستی متفاوت است و برخی از آنها با استفاده کمتر از اسیدها یا اسکراب ها بهتر هستند. هادلی کینگ توصیه می کند شروع به حرکت آهسته و ثابت برای دیدن میزان تحمل پوست خود کنید. او می گوید: "هم برای لایه برداری شیمیایی و هم برای لایه برداری فیزیکی ، هفته ای یک یا دو بار شروع کنید. "اگر خوب تحمل می کنید ، فرکانس را به تدریج افزایش دهید."


قفل در رطوبت

قفل شدن در رطوبت با یک لایه روغن صورت یا یک کرم ضخیم صورت بخشی اصلی از برنامه های معمول من است. این منطق ساده است: وقتی پوست شما بیشتر آبرسانی می شود ، ظاهری کاملاً مرطوب و سالم دارد. دکتر جوشوا زایکنر ، متخصص پوست ، مدیر تحقیقات آرایشی و بالینی در پوست در بیمارستان Mount Sinai در نیویورک ، می گوید که اثر مرطوب کننده و مرطوب کننده می تواند خطوط بصری را پر کرده و ظاهر چین و چروک ها را بهبود بخشد. و ، بهانوسالی اضافه می کند: "هرچه رطوبت بیشتر ، یکپارچگی مانع پوستی شما بهتر خواهد بود."


این منطق ساده است: وقتی پوست شما بیشتر آبرسانی می شود ، ظاهری کاملاً مرطوب و سالم دارد.


به گفته جینجر کینگ ، یک مزیت اضافی برای آبرسانی اضافی این است که چگونه می تواند به تسکین و محافظت از پوست در برابر تحریکات ناشی از رتینول - یک مشتق ویتامین A که معمولاً در برنامه های ضد پیری برای کمک به خطوط کاملاً صاف و لکه های تیره کمک می کند ، کمک کند.


از غلتک سرد استفاده کنید


غلتک جید نسخه محدود Sonia Kashuk

سونیا کشوک

target.com

15.00 دلار

اکنون خرید کنید

برای ظاهری فوری و تازه ، سعی کنید غلتک یشم یا کریو را جمع کنید (غلتکی که به تقلید از

اثرات روش های جراحی سرما درمانی) در فریزر شما و استفاده از آن به عنوان مرحله آماده سازی برای آرایش شما. غلتک های یشم و کریو ، به خصوص در صورت استفاده سرد ، تأثیر فوری زیادی دارند. هنگامی که آنها را در استخوان گونه یا زیر چشم خود ماساژ می دهید ، یک لیفت بصری خوب و روشنایی فوری دریافت می کنید.


زایچنر توضیح می دهد که درجه حرارت سرد "رگ های خونی را منقبض می کند ، التهاب را آرام می کند و مایعات اضافی را از بین می برد تا ظاهر کلی پوست را بهبود بخشد." Bhanusali اعتبار بلند (موقتی) را ماساژ لنفاوی می داند ، که می تواند به کاهش پف کمک کند. در صورتی که نمی خواهید برای غلتک یشم یا کریو بهار بزنید ، او می گوید قاشق را در یخچال قرار دهید و از آن برای انجام حرکت های مشابه استفاده کنید به همان خوبی کار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد