بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

بررسی لوازم آرایشی

بررسی و نقد وسایل آرایشی و بهداشتی

برچسب ناخن چیست بهترین برچسب های ناخن

به نظر می رسد یک تفاوت کوچک باشد ، اما داشتن یک مجموعه ناخن صیقلی و ارزشمند اینستاگرام نکته ای دارد که می تواند روحیه شما را کاملاً بالا ببرد. در حالی که هنر ناخن در گذشته فقط به طراحی های ساده محدود می شد و یا به متخصصان سالن کاملاً آموزش دیده واگذار می شد ، اما افزایش در دسترس بودن برچسب های لاک ناخن زیبا باعث می شود که شما به راحتی بتوانید یک استعداد هنری به مانیکور و پدیکور DIY خود اضافه کنید - بدون صرف هزینه و پول بیشتر . از نوارهای براق کننده ژل براق گرفته تا بسته های گل با طراحی زیبا برای تابستان و عکس برگردان های با موضوع هری پاتر ، این برچسب های ناخن زیبا باعث می شود همه از شما بپرسند ناخن های خود را از کجا تهیه کرده اید. پاسخ به آن می تواند راز کوچک ما باشد.

به یاد دارید که رنگ آمیزی هر 10 انگشت و انگشتان پا با لاک ناخن سیاه موضوع داغ بود؟ گرایش به مدهای ناخن راه طولانی را طی کرده است ، عزیزم. رنگ قرمز ، صورتی و مایل به قرمز با تمام سایه های آبی ، سبز و زرد جایگزین شده است ، حتی گاهی اوقات آنها را به یک باره روی انگشتان متناوب می پوشانید. و سپس این طرح ها وجود دارد - آثار هنری پیچیده ای که در مقیاس ناخن کوچک برای افزودن الگو و رنگ ایجاد شده اند. اما انجام این کار در یک آرایشگاه ناخن ممکن است هزینه بر باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد که بسیار طولانی بماند. خوشبختانه تولیدکنندگان محصولات ناخن راهی برای دستیابی به همان نتایج در منزل پیدا کرده اند.


دیگر نیازی نیست که شما باید 20 دلار بیشتر بپردازید تا ناخن های خود را کاملاً در آرایشگاه ناخن آرایش کنید ، فقط برای تراشه یک دقیقه که کلید خود را به جرقه زنی برای هدایت به خانه می چسبانید. به دنیای جدید مانیکور DIY خوش آمدید ، جایی که لاک ناخن در ورق های پیش ساخته قرار دارد و طرح ها بر روی برچسب هایی با کاربردی ساده وارد می شوند. مدتی است که برچسب های ناخن وجود دارد ، عمدتا به عنوان هنر ناخن برای استفاده از لاک معمولی شما. امروزه می توانید آنها را برای کل ناخن خود تهیه کنید ، به طور معمول در یک الگوی جالب. نوارهای لهستانی محصولی جدیدتر در بازار هستند که در واقع از لاک ناخن واقعی ساخته شده اند و از لحاظ جامد و نقش دارند. در ادامه با بررسی مزایا و معایب هر یک از این روش ها بیشتر بخوانید.


تبلیغات


موافقان و مخالفان برچسب ناخن

برچسب های ناخن عمدتا به عنوان هنر ناخن عمل می کنند. شما معمولاً آنها را در اندازه های از قبل برش خورده خریداری می کنید که کل ناخن شما را می پوشاند ، یا به عنوان برگردان یا اپلیکیشن هایی که به شکل ناخن موجود شما الگو و طرح اضافه می کنند. یکی از نکات جالب در مورد برچسب های ناخن این است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه زیاد برای ایجاد آنها ، به ناخن های ناخن بسیار پول بدهید و به جزئیات پیچیده و هنرمندانه ناخن های خود برسید. این پس انداز همچنین به این معنی است که شما می توانید به دفعات بیشتر آن را تغییر دهید. برخلاف نوارهای لاک ، برخی از برچسب های ناخن ابعاد کمی دارند ، بنابراین الگوها اغلب به نظر می رسد روی آنها نقاشی شده است. عکس برگردان ها معمولاً روی برگه های شفافی قرار می گیرند که به شما امکان می دهد قبل از کندن ناخن ها ، مکان های مختلف قرارگیری آنها را ببینید. تصور می شود که برچسب ها به راحتی پاک می شوند ، معمولاً فقط با خیساندن در آب گرم و پوست گرفتن آنها - و امتیاز بزرگ این است که به ناخن های شما آسیب نمی رسانند. آنها در برابر آب مقاوم هستند و اگر از لاک شفاف روی آنها استفاده کنید ، ماندگاری آنها بسیار بیشتر است.


یکی از مهمترین نکات منفی اندازه گیری و روند درخواست آن است. برچسب ها متناسب با یک اندازه هستند و تناسبات همیشه با ابعاد ناخن شما مطابقت ندارند ، بنابراین ممکن است در طرفین شکاف داشته باشید. عکس برگردان ها درست می توانند مشکل باشند ، مخصوصاً هنگام کار با دست غیر مسلط. اگر برچسب هایی را نزدیک نوک ناخن های خود بزنید ، آنها همراه با لاک ناخن شما تراش می خورند ، بنابراین بهتر است آنها را روی تخت ناخن نگه دارید. یکی از بزرگترین مزایا این است که سریع و آسان هستند ، اما اگر می خواهید درخششی را که به طور معمول لاک ناخن ایجاد می کند اضافه کنید ، حداقل باید یک پایه پایه شفاف بزنید. و گرچه این برچسب ها پشت چسبی دارند ، به این معنی نیست که دائمی باشند ، بنابراین اگر می خواهید مدتی روشن بمانند ، باید یک روکش روی شفاف نیز اضافه کنید. هیچ کدام از اینها معامله گر نیستند ، اما کمی بیشتر وقت و تلاش اضافه می کنند.


تبلیغات


موافقان و مخالفان نوار لهستانی

ممکن است دیگر هرگز لاک ناخن نخرید.

ممکن است دیگر هرگز لاک ناخن نخرید.

POLKA DOT / THINKSTOCK

نوارهای لهستانی محصولات انقلابی هستند که برای ساخت سریع و آسان مانیکور DIY طراحی شده اند. این محصولات مفتخر هستند که یک پوشش پایه ، یک رنگ رنگ و یک پوشش بالا را با یک دست انداز ارائه می دهند. آنها از لاک ناخن واقعی ساخته شده اند ، بنابراین از ظاهر و درخششی برخوردارند که ما به آن عادت کرده ایم ، اما زمان خشک شدن ، احتمال لک و لکه یا پاک کردن نوک Q که لهستانی مرطوب نیاز دارد ، ندارند. و حذف آنها به همان راحتی با پاک کننده لاک ناخن انجام می شود. نوارهای لهستانی دارای حاشیه هایی به شکل ناخن هستند که در هر انتهای آنها اندازه های مختلف دارند تا ناخن های با اندازه های مختلف را در خود جای دهند. برخلاف برچسب های ناخن که دارای عرض های ثابت هستند ، نوارهای لاک برای رسیدن به تناسب بهتر از طول و عرض کشیده می شوند. و اگر بار اول آن را دریافت نکردید ، می توانید بدون بهم ریختن آنها را حذف کرده و مجدداً اعمال کنید. آنها به صورت جامد و همچنین دارای الگو هستند بنابراین شما گزینه های رنگی زیادی دارید و قرار است دوام کافی داشته باشند تا 10 روز دوام داشته باشند.


اما آنچه بالا می رود باید پایین بیاید ، بنابراین همانطور که انتظار می رفت ، این محصولات مهیج ، که عمدتا قیمت هستند ، منفی دارند. این مجموعه ها فقط حدود 10 دلار قیمت دارند ، اما هزینه آن به مراتب بیشتر از یک بطری لاک ناخن است و از این مقدار هزینه های اضافی بیش از یک برنامه کاربردی دارید. و درست مانند لاک ناخن ، اگر به درستی ذخیره نشود ، خشک می شود. اندازه ناخن های آنها بیش از برچسب های ناخن است ، اما اگر ناخن هایی با شکل عجیب و غریب یا بیش از حد بزرگ دارید ، باز هم ممکن است زمان سختی داشته باشید تا کاملاً متناسب باشند. و گرچه از بین بردن آنها آسان است ، اما ممکن است ناخن های شما کمی شکننده و خشن شود ، دقیقاً مانند زمانی که برای مدتی لاک زده اید. کیفیت محصول در بین تولید کنندگان مختلف متفاوت است ، بنابراین ممکن است مجبور شوید چندین تفاوت را امتحان کنید

انواع مختلفی را پیدا کنید تا مواردی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. و مواظب باشید - به دلیل خاصیت کششی بودن ، طرح های نقش دار ممکن است در یک ناخن یا از ناخن به ناخن ثابت نمانند.


تبلیغات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد